Markopolo schreef:Pardon, van 1 DTM wedstrijd heb ik meer zweet in me trui zitten dan van een heel seizoen Formule 1
Zal de move van Albers op Paffett en Ekstöm niet gauw vergeten
ja op Estoril was zeker een gave move. Het was wellicht fout om te zeggen want in het DTM was het idd spannender dan in de F1. Ik heb alleen persoonlijk wat jegens het DTM omdat ik vind dat ze met die auto's ETCC/WTCC moeten rijden

Motorhead schreef:Bij de IRL en Champcars zie je meer dan genoeg spannende inhaalacties, die wagens zijn dan ook veel meer gelijkwaardig dan in de F1
Dat klopt, in Amerika is het spannings probleem vele malen minder dan in Europa. Hoewel de indy500 al een paar edities niet is geweest wat hij daarvoor geweest is.
St. Paul schreef:nou... open gebroken...
dat verdrag gaat pas in 2008 in, en Ferrari is het enige team dat het getekend heeft. De kans is dus aanwezig dat dát verdrag niet het uiteindelijke verdrag wordt waarmee alle teams accoord gaan. Hiermee geeft Ferrari gewoon aan dat de GPWC een dreigement was, en zij liever in de F1 willen blijven. De voorwaarden waaronder zullen toch echt ook door de andere teams ondertekend moeten worden.