Gerwin z'n 1/18 collectie - update 24-04: PMA Carrera GT

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ECL

Bericht door ECL »

Zo, da's ff lang geleden dat ik weer in m'n topic kijk. Er komen nu eindelijk 2 modellen aan, heb het ff rustig aan gedaan vanwege aanschaf van een vitrinekast en nog wat dingetjes.

@coolpappa04,

De GT40 is een mooi modelletje die z'n prijs zeker waard is. Ik heb hem onderhand al zo'n 1,5 jaar. Dat betekent ook dat dit de concept versie is. Waarbij de verschillen in de velgen, mistlampen en achterkant zitten t.o.v. het productiemodel.
Ook kun je zien dat alleen de motorkap en de deuren opengaan. Daar is opzich niet zoveel mis mee, maar de AA-uivoering beschikt wel over een beweegbaare klep aan de voorzijde. Spuitwerk e.d. zijn wel netjes gedaan bij de Beanstalk en het interieur en motor zijn ook netjes afgewerkt. Alleen vind ik de kieren tussen bijvoorbeeld de motorklep en de auto zelf wel wat groot/grof. De AA wordt iig wel van betere kwaliteit, maar ik heb zeker geen spijt van dit model. Ik ben er best blij mee, zeker met deze kleurstelling.
snelheid = evenwicht
marcel04

Bericht door marcel04 »

Super die melding ook...
nog nooit gezien man!

m
ECL

Bericht door ECL »

Eindelijk hier wat foto's van m'n vorige week woensdag verkregen modellen. Foto's zijn gemaakt met onze pas aangeschafde Nikon Coolpix 4600, prima ding, alleen zijn een paar foto's wat onscherp omdat het begon te regenen en omdat ik wat met de instellingen zat te klooien.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
snelheid = evenwicht
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

mooie wagens :thump_up: vooral die binnekant van allebei is indrukwekkend :dance:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Shinobi

Bericht door Shinobi »

Mooie foto's, vooral van het interieur zijn ze zeer goed gelukt (bij mij zijn ze vaak namelijk eerder wazig dan scherp, bij foto's zo dichtbij)
ECL

Bericht door ECL »

Om foto's van het interieur mooi te krijgen, is het soms wel wat prutsen. Wat wel goed helpt is om de macro functie aan te zetten, en als je ook iets als een Close-up scene/mode hebt, gaat het nog beter.
snelheid = evenwicht
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Zeer leuke foto's! Lancer is heel mooi en kun je buiten erg mooi fotograferen. Pheaton is ook een mooie zakenbak alleen door de donkere kleur vallen de details een beetje weg, maar desalniettemin een zeer mooie update weer :thump_up: :dance:
Afbeelding
DTM

Bericht door DTM »

Strakke auto die Phaeton! Hadden van mij wel iets sportievere velgen onder gemogen, maar voor de rest erg mooi! Kleur van de Lancer is op deze foto's mooier dan op andere foto's die ik heb gezien.
W-J

Bericht door W-J »

Prachtige aanwinsten :worshippy: . Die Phaeton staat ook op mijn verlanglijstje!
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Prachtige bakken man! De Pheaton is (vind ik) een mooie Volkswagen :P. Maar dat komt vast door die luxe uitstraling :lol:.
Vincent

Bericht door Vincent »

Ziet er zéér goed uit, vooral die Phaeton is kwijlen :drool:
Grab life by the horns.
Bracer

Bericht door Bracer »

Zeer mooie foto's :thump_up: die Phaeton vind ik persoonlijk een miner model maar die Lancer is echt kwijlenswaardig :drool: :mrgreen: ik moet er ook bij zeggen dat ik zelfs met de macrofunctie niet zulke interieurfoto's gemaakt krijg :worshippy:
Afbeelding
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Prachtige verzameling (die TVR!) en heeeeeele mooie foto's! Leuk dat dit bij 1:18 goed kan. Bij 1:43 is dit bijna niet te doen!
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Foto's zijn goed gelukt hoor en die VW is prachtig en je lancer ook :D
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Twee superaanwinsten. De VW ziet er zeer goed uit heb hem zelf ook hier staan. Jammer alleen dat ze nu tegen zulke lage prijzen weg gaan. De Evo is ook zeker een mooi model en de kleur ziet er ook goed uit.
Plaats reactie