Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
bigodino schreef:Ik meld me ook af. Tof model, maar past niet in mijn verzameling. Wel goeie actie!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Ik doe dus ook niet mee aan de verloting. De kansen voor de rest van de vrienden wordt zo al behoorlijk groot . Succes heren!
bigodino schreef:Ik meld me ook af. Tof model, maar past niet in mijn verzameling. Wel goeie actie!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Ik doe dus ook niet mee aan de verloting. De kansen voor de rest van de vrienden wordt zo al behoorlijk groot . Succes heren!
Als niemand hem wil, dan wil ik hem wel hoor.... doe je een keer iets voor de vrienden van het forum...willen ze het niet.
kun je het net zo goed voor iedereen die op de spijker gestemd heeft verloten..
Fantastische aktie Muiter en natuurlijk ook Replicars . Kunnen ze bij de post blij zijn dat die grote tank de verkiezing niet heeft gewonnen die Curbstone genomineerd had. Natuurlijk doe ik ook graag mee aan de verloting.
Laatst gewijzigd door boerke04 op di 08 feb 2005 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Opel-DTM schreef:Maar waarom dan niet gewoon de 'vrienden' alleen laten stemmen?
Dat zou snel bekeken zijn dan. Ik zou zelf alleen deze verloting in het "vrienden" gedeelte gezet hebben, want als lokkertje gaat het echt niet werken.
Staat ook wat leuker tegenover niet "vrienden" Die zitten hier een topic te lezen waar ze eigenlijk niets aan hebben.