Wel, ben bij de GP geweest zaterdag, als vip bij Minardi

. Was echt geweldig om het van zo dichtbij mee te maken.
Ik heb de kwalificatie gevolgd vanuit de pitbox bij Minardi. Op 1 meter van mij vandaan werden de F1 wagens van Minardi gestart

wow, wat een sound geeft dat...
Geweldige sfeer trouwens daar bij Minardi, lekker relaxed en heel lekker eten ook

. Toen Albers zich gekwalificeerd had, was de sfeer wel gelijk down eigenlijk, doordat 't zo teleurstellend was. In tegenstelling tot hoe Friesacher zich kwalificeerde.
Albers was redelijk sacho na die tijd, hij wilde toen nog maar één ding en dat was racen, om ook weer omhoog te krabbelen qua positie, want in de 2e vrije training ging het wel super. Ik heb 's middags ook een poos met z 'n vriendin staan praten

.
Heb de vrije trainingen vanaf de tribune bekeken, dit was de tribune aan het eind van het rechte stuk bij start/finish. We hadden echt geweldig zicht daarvandaan op de bochten erna.
Heb toen ook nog een leuk gevecht gezien tussen Kimi en Schumi, waarvan Kimi uiteindelijk de sterkere was

. Schumacher was nou niet echt in vorm ofzo, want hij maakte best wat foutjes her en der...
Al met al een geweldige ervaring die dag, om de formule 1 van binnenuit te beleven, want in de paddock kom je alleen wanneer je de pasjes van een team hebt, anders kom je er niet in...
En hier zijn de foto's! 
.