Ah oke, ik denk dat de negatieve berichten vaak meer opvallen dan de (vele) positieve berichten.Curbstone Models schreef:[..]
ik ben eigenlijk best tevreden met de modellen van Exoto... als ik ze eenmaal heb...
Het is het lange wachten op aangekondigde modellen waar ik niet zo tevreden over ben.. ruim 5 jaar nadat ze hem aankondigde is de FW14b van Mansell er eindelijk...
En iemand die een MC met een Exoto gaat vergelijken.. tja.. die moet eigenlijk maar eens voetbalplaatjes gaan verzamelen... das nou echt zonde van je geld...
Exoto 1:18

- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
nu weet ik het ook
Ik heb 3 Exoto's en ben perfect tevreden. M'n neef heeft er 15 ofzo. Ze zijn toch om van te smullen zeker?!!!
Oké, als je een model uitbrengt van een welbepaalde race, zoals die ene Williams waar commentaar op was, dan moet je wel echt zeker zijn dat de afstelling vd vleugel enz correct is, dat wel (kijk maar naar m'n monza-versie
). Maar ik ga ervan uit dat dat bij de meeste andere modellen wél zo is, net als bij m'n Ferrari's.
Dat gedoe met de 'coming soon' hadden ze idd mogen voorkomen.
Anyway, Exoto

Ik heb 3 Exoto's en ben perfect tevreden. M'n neef heeft er 15 ofzo. Ze zijn toch om van te smullen zeker?!!!

Oké, als je een model uitbrengt van een welbepaalde race, zoals die ene Williams waar commentaar op was, dan moet je wel echt zeker zijn dat de afstelling vd vleugel enz correct is, dat wel (kijk maar naar m'n monza-versie

Dat gedoe met de 'coming soon' hadden ze idd mogen voorkomen.
Anyway, Exoto

- hanzjepanzje
-
- Moderator
- hanzjepanzje
Hij staat bij "nieuw' bij "Grand Prix Classics". Denk dat het hetzelfde verhaal is als bij de 500 F2. Hij staat tevens als Pre-order dus hou allemaal rekening met een levertijd van tenminste 100 jaar...
Toegevoegd na 9 minuten:
"Hello,
I noticed the Ferrari 246 F1 is posted as a new (pre-order) model in the catalog list. I was wondering if this is a full 1:18 scale model (like for example the 312T4) or a 1:20 "Revival" model/kit. Also, could you tell me anything about a possible releasedate? I would really love a model of this car but I have to choose between this one and another, so if you could tell me anything, that would be great.
With kind regards,
Hans Kleinenberg
The Netherlands"
Zojuist even gestuurd. Ben benieuwd! Heb gezegd dat ik twijfel tussen twee modellen om meer uit ze te krijgen. Mogelijke verkoop kan nooit verkeerd zijn lijkt me.
Weet 1 van de Forumpartners misschien meer over dit model?
Toegevoegd na 9 minuten:
"Hello,
I noticed the Ferrari 246 F1 is posted as a new (pre-order) model in the catalog list. I was wondering if this is a full 1:18 scale model (like for example the 312T4) or a 1:20 "Revival" model/kit. Also, could you tell me anything about a possible releasedate? I would really love a model of this car but I have to choose between this one and another, so if you could tell me anything, that would be great.
With kind regards,
Hans Kleinenberg
The Netherlands"
Zojuist even gestuurd. Ben benieuwd! Heb gezegd dat ik twijfel tussen twee modellen om meer uit ze te krijgen. Mogelijke verkoop kan nooit verkeerd zijn lijkt me.
Weet 1 van de Forumpartners misschien meer over dit model?
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
-
- Moderator
Even een weddenschap;
Ik wil wedden dat je de volgende reactie krijgt;
Dear mr Hans Kleinenberg.
Thank you for your interest in Exoto.
For further information an updates visit our site, http://www.exoto.com.
Kind Regards,
Blablabla.
En dat is toch jammer, want ik ben ook erg benieuwd!
Maar aan de prijs van $298,95 te zien, vermoed ik toch dat het een 1:18 is. De code die ze gebruiken is in de basis dezelfde als de andere Grand Prix Classic modellen, maar bij deze wagen hebben ze de toevoeging XS.
Ik wil wedden dat je de volgende reactie krijgt;
Dear mr Hans Kleinenberg.
Thank you for your interest in Exoto.
For further information an updates visit our site, http://www.exoto.com.
Kind Regards,
Blablabla.
En dat is toch jammer, want ik ben ook erg benieuwd!
Maar aan de prijs van $298,95 te zien, vermoed ik toch dat het een 1:18 is. De code die ze gebruiken is in de basis dezelfde als de andere Grand Prix Classic modellen, maar bij deze wagen hebben ze de toevoeging XS.

- hanzjepanzje
Hmmmm ja ben ook erg benieuwd. Als het een mooi model is, naja nog belangrijker; als hij leverbaar wordt, wil ik m wel hebben. Ben benieuwd wat ze ermee doen... hoop dat 1 van de partners iets weet.
Zou de XS typeaanduiding iets van extra small kunnen betekenen. Gok maar wat hoor, maar de naden van het model op de foto lijken zo fors dat het haast een 1:43 model lijkt. Iig geen 1:18
Zou de XS typeaanduiding iets van extra small kunnen betekenen. Gok maar wat hoor, maar de naden van het model op de foto lijken zo fors dat het haast een 1:43 model lijkt. Iig geen 1:18
Groeten, Hans
--
--
- hanzjepanzje
weeknie...1:20 modellen als 1:18 uitbrengen en over 6 jaar leveren? Vind het erg jammer allemaal, had een klein beetje hoop dat er toch nog een keer weer nieuwe modellen zouden worden geleverd, 1:18 welteverstaan. Hoopte op een 312T5, een F1-2000 proto en naja de 246F1 gewoon als 1:18...jammerrrrr.
Groeten, Hans
--
--
- hanzjepanzje
-
Exoto is ook van plan om de taxi versie Mansell/Senna uit te brengen, die zojuist ook door Minichamps is worden uitgebracht.
Item: GPC97142
1991 Williams-Renault FW14
Winner, British G.P. driven by Nigel Mansell
Features riding Ayrton Senna figurine
http://www02.exoto.com/Cashier/index.as ... Model1=138

Item: GPC97142
1991 Williams-Renault FW14
Winner, British G.P. driven by Nigel Mansell
Features riding Ayrton Senna figurine
http://www02.exoto.com/Cashier/index.as ... Model1=138

-
- Moderator