Frans schreef:
Dit is het tweede model van A.R. Maquettes dat ik bezit, ik heb ook nog de 125 F1 van A.R. Deze dingen zijn wel duur hoor, en de motor is niet zichtbaar!
Hallo Frans:
AR Maquettes maakt ook modellen waarbij de motorkap afneembaar is, zoals bij de F500 F2 en de F625.
F500 F2 Grand Prix of Silverstone 1952 / n° 15 - Ascari / 125 limited edition - opening bonnet
F625 Grand Prix de Monaco 1955 / n° 44 - Trintignant (Winner of the race) 125 limited edition - opening bonnet 

Frans schreef:
was verliefd op het model ((350€)) Wel veel maar ja,
Dat zijn inderdaad behoorlijke bedragen, maar toch normaal voor zulke modellen. Ik heb ze al voor 450€ en duurder gezien.
Het gaat dan wel om zeer gelimiteerde modellen van 75 en 125 stuks (ligt er aan welk model). Ze zijn met de hand gemaakt. Het is al een kunst om zulke modellen te kunnen bemachtigen. Worden geleverd op een houten onderplaat.
De modellen met afneembare motorkap heb ik 340 Euro (incl. buitenlandse verzendkosten) voor betaald en de overige 20 Euro per stuk goedkoper.
FERRARI 375 FORMULE LIBRE Indy 1952 / n° 12 - Ascari / 125 limited edition , zoals die met houten onderplaat geleverd wordt: