Mijn Ferrari Verzameling Nieuwe Update 16/04/2008

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Frans
Contacteer:

F 40 op 1/12 Kyocho

Bericht door Frans »

Ik bezit de F40 op 1/12 van Kyocho, en deze is zeer goed gedetailleerd en prima afgewerkt, in alle geval beter dan de Pocher modellen op 1/8, de modellen van Fujimi ken ik niet en heb ze nog nooit in het echt gezien. Daar kan ik dus geen oordeel over geven!
NB. De F 40 van Kyocho op 1/12 is op dit ogenblik het mooiste model dat ik bezit! :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
Frans
Contacteer:

Frans Ferrari Site Nieuwe aanwinst

Bericht door Frans »

375 Formule libre Indy 1952 van A.R. Maquettes op 1/18

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Forza Ferrari
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

:shock: :shock: :shock: :shock: Die is mooi. Hangt ook een leuk prijskaartje aan zeker! Is de motor bij deze ook zichtbaar? Zo als het op de foto lijkt niet... Schitterend model. Heb je nog meer modellen van A.R. Maquettes?
Afbeelding
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Hallo Frans,

Dat is toeval . Ik heb de Ferrari 375 Indy 1952 van Alberto Ascari. Alleen in de kleur rood en met spaakwielen.Eveneens van 1/18 AR Maquettes.
Voor het overige heb ik in totaal 6 Ferrari modellen van AR Maquettes.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Jelmer schreef:
Is de motor bij deze ook zichtbaar?

Bij de 375 Indy is de motor niet zichtbaar. AR Maquettes maakt modellen zonder zichtbare motoren en modellen met afneembare motorkappen met een motorblokje eronder. Zelf heb ik de Ferrari F500 F2 en de F 625 , waarbij de motorkap afgenomen kan worden.
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Dit is het tweede model van A.R. Maquettes dat ik bezit, ik heb ook nog de 125 F1 van A.R. Deze dingen zijn wel duur hoor, en de motor is niet zichtbaar!
De 375 Indy heb ik daarstraks van de Oldtimer beurs mede gebracht, ABC Briganza stond daar, en ik was verliefd op het model ((350?)) Wel veel maar ja, ik had al de hele beurs afgeweest en nog niets gevonden, dus dacht ik maar.....doen!
Ik zal er nog een afbeelding van de 125 bij doen.
Afbeelding
Afbeelding

Forza Ferrari
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Frans schreef:
Dit is het tweede model van A.R. Maquettes dat ik bezit, ik heb ook nog de 125 F1 van A.R. Deze dingen zijn wel duur hoor, en de motor is niet zichtbaar!

Hallo Frans:
AR Maquettes maakt ook modellen waarbij de motorkap afneembaar is, zoals bij de F500 F2 en de F625.

F500 F2 Grand Prix of Silverstone 1952 / n° 15 - Ascari / 125 limited edition - opening bonnet
Afbeelding

F625 Grand Prix de Monaco 1955 / n° 44 - Trintignant (Winner of the race) 125 limited edition - opening bonnet
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Frans schreef:
was verliefd op het model ((350€)) Wel veel maar ja,

Dat zijn inderdaad behoorlijke bedragen, maar toch normaal voor zulke modellen. Ik heb ze al voor 450€ en duurder gezien.
Het gaat dan wel om zeer gelimiteerde modellen van 75 en 125 stuks (ligt er aan welk model). Ze zijn met de hand gemaakt. Het is al een kunst om zulke modellen te kunnen bemachtigen. Worden geleverd op een houten onderplaat.
De modellen met afneembare motorkap heb ik 340 Euro (incl. buitenlandse verzendkosten) voor betaald en de overige 20 Euro per stuk goedkoper.

FERRARI 375 FORMULE LIBRE Indy 1952 / n° 12 - Ascari / 125 limited edition , zoals die met houten onderplaat geleverd wordt:
Afbeelding
Frans
Contacteer:

De Nieuwe 166 MM Barchetta

Bericht door Frans »

Hier is hij dan de nieuwe 166 MM Barchetta van Hot-Wheels op 1/18.
Meer foto's te bekijken op mijn website onder"Foto album"

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Forza Ferrari
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

alleen die velgen he! Daar heb ik nog een beetje een probleem mee! :( Dat is weer echte Mattel kwaliteit! Maar voor de rest is ie leuk. Ik zou dit model eerst maandag krijgen, maar er was iets mis gegaan dus nu krijg ik hem vrijdag pas! :cry: .
Afbeelding
Frans
Contacteer:

Nieuwe aanwinsten

Bericht door Frans »

Ferrari 360 Modena Challenge Stradale
Afbeelding

Ferrari F 2003 GA U.S.A. GP (banden wissel)
Afbeelding
Afbeelding

Forza Ferrari
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

:thump_up: :mrgreen:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

De banden wissel is dus echt leverbaar. Een primeurtje Frans. :D
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Proficiat met je nieuwe aanwinsten, ik vind die Stradale wel erg mooi. :thump_up:

Die pitstop-versie is erg vernederend voor de Williams-BMW liefhebbers hier denk ik.

Zo te zien wacht Schumi met wegrijden tot de monteurs weer naar binnen zijn gelopen, nadat zij de verwijderde wielen eerst netjes hebben schoongemaakt, van nieuwe banden hebben voorzien en keurig opgestapeld. :mrgreen:

Maar laten we hier niet weer over de authenticiteit (jaja) van Hotwheels beginnen, daar zijn andere topics voor :roll:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Mooie aanwinsten Frans! Vooral die 360 Stradale is mooi geworden! Ik ben i.i.g. van plan om deze binnenkort aan te schaffen. Is het de moeite waard om deze te kopen? Hij lijkt een beetje hoog te staan?
Afbeelding
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Ik vind de 360 Stradale een mooi model, en "hoog" staat hij ook niet hoor, kijk eens op mijn website bij "New" daar staan nog afbeeldingen van de Stradale.
Afbeelding

Forza Ferrari
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Dan is het misschien gezichtsbedrog, maar ik heb het idee, dat als ze op de baan staan (in het echt dan) dat die veel lager bij de grond liggen dan deze... Maar je hebt me wel overtuigd met deze foto's dat het zeer zeker een mooi model is!
Afbeelding
Plaats reactie