De verzameling van Bird ** update 4 Augustus 2006 **

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Bracer schreef:
Getuigt van goede smaak he :mrgreen:

Great minds think alike! 8)

Bird schreef:En nou weet ik niet of dat allemaal standaard is bij AutoArt, maar ik had nog geen model in mijn verzameling die dit allemaal heeft, en deze heeft het dus wel.

Dit is bij de meeste moderne AA's wel standaard ja, een van de redenen dat het grootste deel van m'n collectie uit modellen van dit merk bestaat.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D schoon o zo schoon ,doe zo verder . :thump_up:
Bracer

Bericht door Bracer »

Met dat detail heeft Aa mij de eerste keer ook verrast inderdaad en sindsdien koop ik zowat niets anders meer :mrgreen: wordt wel een dure hobby zo :doh:
Afbeelding
Bird
Contacteer:

Bericht door Bird »

ach... ik denk dat ik nu alvast aan het sparen ga en over 2 jaar weer naar de Rai toe ga. Dan kan ik meteen een stuk of 10 modellen van AutoArt meenemen a 30 euro :mrgreen: . Dan is het nog te overzien, of niet? :lol:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Hmm ik geef het je te doen, zolang kan ik niet zonder aankopen :lol: zou wel ideaal zijn :mrgreen:
Afbeelding
Bird
Contacteer:

Bericht door Bird »

Ik zag in een ander topic bij de prive-verzamelingen dat er een discussie gaande was over de macro-functie bij camera's. Nu ben ik mijn camera even gaan onderzoeken (Trust powercam 910Z) en ik heb ook iets soortgelijks gevonden.
Hieronder de resultaten, waaronder een hele verassende; het model op de volgende foto's is een Ford Mustang GT Bullitt maar op het stuurtje staat COBRA :shock: , foutje van AutoART :(
Afbeelding

en hier nog enkele foto's gemaakt met de 'macro-funtie':
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het is over het algemeen een best gedetailleerd model :mrgreen:
Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zitten prachtige wagens tussen :thump_up: :thump_up:
http://www.ayrtonsennadasilva0.be
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Mooie plaatjes Bird :thump_up:

Wat betreft dat foutje, staat me bij dat op deze generatie Mustangs de naam Cobra door Ford werd gebruikt om een speciale (lees sneller en bruter :twisted: ) versie van de Mustang aan te duiden, misschien toch géén foutje dus :think:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Volgens mij heeft Jolly gelijk en is de Bullit versie een omgebouwde Cobra versie, voorzien van andere velgen en een special kleur die moet denken aan de Mustang die gebruikt is in de film Bullit. (goede film trouwens :thump_up: )
Bracer

Bericht door Bracer »

Het is wel degelijk een foutje van Aa :?

Afbeelding

Maar verder wel heerlijk detail :drool: :worshippy: vooral in de remklauwen en koplampen :thump_up:
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Jammer van het foutje, maar zo hebben we weer iets gevonden om geld terug te vragen he :mrgreen:. Ik heb ook eens een foto gemaakt van het interieur van mijn M3 GTR, en als je inzoomt kan je zelfs die kleine waarschuwingen lezen :D .
Bird
Contacteer:

Bericht door Bird »

Bracer schreef:Maar verder wel heerlijk detail :drool: :worshippy: vooral in de remklauwen en koplampen :thump_up:

en de achterlichten zijn ook net als de koplampen gemaakt, je kan er net zo ver in kijken. Ook de grill voorin vind ik heel mooi gemaakt (het paardje dat dieper licht dan het al super vormgegeven "gaas".)

BU schreef:maar zo hebben we weer iets gevonden om geld terug te vragen he

Ik denk niet dat ze daarin trappen en al zou ik een nieuw stuurtje toegestuurd (haha stuurtje gestuurd :mrgreen: ) krijgen dan wordt het denk ik nog een heel friemelwerk om het andere te vervangen.
Afbeelding
Bird
Contacteer:

Bericht door Bird »

Gisteren weer een modelletje binnengrkregen (lees afgehaald bij droomautoos).

De Mitsubishi Eclipse van de Extreme Series van Ertl. Het is nu de 2e eclipse van de 5 die ik heb uit de serie die Ertl heeft uitgebracht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Mooie bak :worshippy: , goed afgewerkt ook! :thump_up:
Bracer

Bericht door Bracer »

Prachtige eclipse Bird! Niet teveel opsmuk staat ook tuners vaak het beste, misschien had een hoodscoop nog gekund maar meer ook niet :thump_up:

Is deze serie nou beter afgewerkt dan de F&F series van ERTL? want het interieur en de naden zien er iig op de foto stukken beter uit :worshippy:
Afbeelding
Plaats reactie