2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.
- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Kimi naar Ferrari
En Kimi gaat nu naar Ferrari. Dus welkom bij de Ferrari verzamelaarsclub117ayrton schreef:zeer zeer mooi ,al ben ik nog geen ferrari fan ,kan nog komen als kimi naar ferrari zou gaan ,dat weten we morgen avond
![]()

Maar het gaat mij om het merk Ferrari en maakt me dus eigenlijk niets uit wie er in rijdt. Maar kan me voorstellen dat Schumi nist bij iedereen even populair is. (zonder nu weer een hele eindeloze discussie te willen beginnen)
Re: Kimi naar Ferrari
Ferrari10flrb schreef:[..]
En Kimi gaat nu naar Ferrari. Dus welkom bij de Ferrari verzamelaarsclub![]()
![]()
Maar het gaat mij om het merk Ferrari en maakt me dus eigenlijk niets uit wie er in rijdt. Maar kan me voorstellen dat Schumi nist bij iedereen even populair is. (zonder nu weer een hele eindeloze discussie te willen beginnen)

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Update Ferrari collectie
Nou daar is dan eindelijk de update met de foto's. :
thump_up:
Update 1:
De topper van de collectie:
Ferrari 550 Maranello GTS, winnaar GTS klasse Le Mans 2003 en 10e overall, met oa Peter Kox. Was zelf ook in 2003 bij de 24 uur en hebben natuurlijk de overwinning uitgebreid gevierd toen. (denk dat het ook wel weer een tijd zal duren voor er weer een Ferrari wint op Le Mans)
Model is van Looksmart. Echt een schitterend model en geweldig gedetaileerd!!

Update 2:
Ferrari 330 P4 1967, winnaar in 1967 op Le Mans van de prototype klasse 4001-5000 en 2e overall. Goed gedetailleerd model van BANG en wat mij betreft één van de mooiste Ferrari's. En voor € 20,- vind ik dit model echt een koopje.

Update 3:
Ferrari 250 GTO 1964, wat mij betreft één van de lelijkste Ferrari's ooit, toch aan de collectie toegevoegt. Dit model heeft in 1964 op Le Mans de GT klasse 2001-3000 gewonnen en was 5e overall. Vandaar dus toch noodzakelijk in de collectie en voor € 4,95 (Marktplaza) is dit model wederom een koopje en kon ik het dan ook niet laten staan.
Model is van Jouef, had er van dit merk nog geen in de collectie. Valt zeker niet tegen deuren kunnen zelfs open! En het interieur is zelfs erg goed en uitgebreid gedetailleerd. Maar de wielen zijn echter erg goedkoop en nep. Eens kijken of ik ergens een mooier setje kan halen.

De komende maand verwacht ik nog:
312 T2 1977, Niki Lauda van Quartzo (yes eindelijk!!), F2003 GA, Schumacher Hotwheels, 250 GTO 1962 een kitmodel van MOG
NOOT: BEN NOG NIET ZO LANG LID EN VIND DIT FORUM ERG LEUK EN INTERESSANT, MAAR HET SYSTEEM VOOR HET PLAATSEN VAN FOTOS VIND IK ECHT WAARDELOOS!!
IK HOOP ECHT DAT DIT TOCH GAAT VERANDEREN!!
(moest er even uit)

Update 1:
De topper van de collectie:
Ferrari 550 Maranello GTS, winnaar GTS klasse Le Mans 2003 en 10e overall, met oa Peter Kox. Was zelf ook in 2003 bij de 24 uur en hebben natuurlijk de overwinning uitgebreid gevierd toen. (denk dat het ook wel weer een tijd zal duren voor er weer een Ferrari wint op Le Mans)
Model is van Looksmart. Echt een schitterend model en geweldig gedetaileerd!!

Update 2:
Ferrari 330 P4 1967, winnaar in 1967 op Le Mans van de prototype klasse 4001-5000 en 2e overall. Goed gedetailleerd model van BANG en wat mij betreft één van de mooiste Ferrari's. En voor € 20,- vind ik dit model echt een koopje.

Update 3:
Ferrari 250 GTO 1964, wat mij betreft één van de lelijkste Ferrari's ooit, toch aan de collectie toegevoegt. Dit model heeft in 1964 op Le Mans de GT klasse 2001-3000 gewonnen en was 5e overall. Vandaar dus toch noodzakelijk in de collectie en voor € 4,95 (Marktplaza) is dit model wederom een koopje en kon ik het dan ook niet laten staan.
Model is van Jouef, had er van dit merk nog geen in de collectie. Valt zeker niet tegen deuren kunnen zelfs open! En het interieur is zelfs erg goed en uitgebreid gedetailleerd. Maar de wielen zijn echter erg goedkoop en nep. Eens kijken of ik ergens een mooier setje kan halen.

De komende maand verwacht ik nog:
312 T2 1977, Niki Lauda van Quartzo (yes eindelijk!!), F2003 GA, Schumacher Hotwheels, 250 GTO 1962 een kitmodel van MOG
NOOT: BEN NOG NIET ZO LANG LID EN VIND DIT FORUM ERG LEUK EN INTERESSANT, MAAR HET SYSTEEM VOOR HET PLAATSEN VAN FOTOS VIND IK ECHT WAARDELOOS!!

- hanzjepanzje
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Mooie machines! De 550 Maranello GTS staat ook nog bovenaan mijn verlanglijstje. Die moet ik gewoon hebben!
De 330 P4 is absoluut 1 van de mooiste Ferrari ooit.
Ik heb zelf onder de 250 GTO series2 andere Borrani wieltjes gemonteerd(
)....moet zeggen dat het resultaat echt een opheldering voor het model is....

Je ziet het model zelf wel staan op de foto....
Verder zijn het weer mooie aanwinsten voor je mooie collectie!
PS. Die 550 Maranello is toch van AutoBarn?? Jij zegt Looksmart....
Ik heb zelf onder de 250 GTO series2 andere Borrani wieltjes gemonteerd(

Laatst gewijzigd door vivado ferrari collection op zo 05 nov 2006 09:18, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Allemaal bedankt voor de complimenten!!vivado ferrari collection schreef:Mooie machines! De 550 Maranello GTS staat ook nog bovenaan mijn verlanglijstje. Die moet ik gewoon hebben!
Ik heb zelf onder de 250 GTO series2 andere Borrani wieltjes gemonteerd()....moet zeggen dat het resultaat echt een hele verbetering voor het model is....
img175.imageshack.us/img175/8053/dsc06224ki6.th.jpg

Voor zover ik weet zijn AutoBarn en Looksmart aan elkaar gelieerd. Maar kan zijn dat ik ernaast zit hoor. Op Ebay stond het model als Looksmart.
Hoe kan ik aan die Borrani wieltjes komen? Ziet er idd een stuk beter uit!!
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Update 312 T2, 1977, F2003GA, 250 GTO
Deze week weer 3 nieuwe modellen aan de collectie tevoegd:
Erg lang naar gezocht maar uiteindelijk op EBAY gevonden: Ferrari 312 T2 1977, Lauda van Quartzo.

Voorlopig voor mijn collectie de laatste Schumi (of hij moet dit jaar nog weer wereldkampioen worden):
Ferrari F2003GA van Hotwheels. En nog één model te gaan de 126 C3 uit 1983 en dan heb ik alle formule 1 wagens waarmee Ferrari wereldkampioen is geworden compleet. Zowel rijders als bij de constructeurs.

En ook voorlopig de laatste Ferrari 250 GTO 1962, winnaar van de GT klasse 2501-3000, Le Mans 1962. Een kit model van MOG, mooi gedetaileerd, model "voelt" alleen een beetje licht aan in vergelijking met de rest van de collectie.

Wat fotos betreft een korte update, tijdgebrek, verhuizing ed. Meer en betere foto's volgen, alhoewel ik nog steeds geen geweldige fotograaf ben. Zal wel te maken hebben met een gebrek aan geduld.
Erg lang naar gezocht maar uiteindelijk op EBAY gevonden: Ferrari 312 T2 1977, Lauda van Quartzo.

Voorlopig voor mijn collectie de laatste Schumi (of hij moet dit jaar nog weer wereldkampioen worden):
Ferrari F2003GA van Hotwheels. En nog één model te gaan de 126 C3 uit 1983 en dan heb ik alle formule 1 wagens waarmee Ferrari wereldkampioen is geworden compleet. Zowel rijders als bij de constructeurs.

En ook voorlopig de laatste Ferrari 250 GTO 1962, winnaar van de GT klasse 2501-3000, Le Mans 1962. Een kit model van MOG, mooi gedetaileerd, model "voelt" alleen een beetje licht aan in vergelijking met de rest van de collectie.

Wat fotos betreft een korte update, tijdgebrek, verhuizing ed. Meer en betere foto's volgen, alhoewel ik nog steeds geen geweldige fotograaf ben. Zal wel te maken hebben met een gebrek aan geduld.