1/43 Porsche by Diciotto: New 18/08 (pg. 84)
Collectie 1/18 van Diciotto - Update: UT 993 Turbo black
Back to basics. 
Zie hier m'n nieuwste aanwinst, de eerste (van een hopelijk lange reeks) "forumaankopen". Dankzij de goede zorgen van een member
 is mijn eerste internetaankoop met succes afgerond.
Bon. Hij is ongetwijfeld al enkele malen hier gepasseerd, maar ik ben blij 'em te kunnen toevoegen aan m'n UT reekske: de turbo van UT:

Zie hier m'n nieuwste aanwinst, de eerste (van een hopelijk lange reeks) "forumaankopen". Dankzij de goede zorgen van een member
Bon. Hij is ongetwijfeld al enkele malen hier gepasseerd, maar ik ben blij 'em te kunnen toevoegen aan m'n UT reekske: de turbo van UT:

Collectie Porsche in 1/43- Lexusfreak

I know, en eerlijk is eerlijk: ze zijn eigenlijk zelfs niet goed afgewerkt. Als ge dat interieur of remschijven of ook maar iets meer in detail wil kijken... zijn ze in feite hun geld niet waard. Tsja, daar zijn de hedendaagse Minichamps of AutoArts niets tegen... MAAR ik moet je gelijk geven (en dat is ook de reden waarom ik er ooit in zal slagen de UT-reeks te vervolledigen): dit is ook voor mij absoluut de mooiste 911 !Lexusfreak schreef:Mooiste porsche in mijn ogen ooit gemaakt.
Ik wou hem ook wel hebben, maar die zijn zo duur!!!!!
    Collectie Porsche in 1/43- Lexusfreak

Diciotto schreef:[..]
I know, en eerlijk is eerlijk: ze zijn eigenlijk zelfs niet goed afgewerkt. Als ge dat interieur of remschijven of ook maar iets meer in detail wil kijken... zijn ze in feite hun geld niet waard. Tsja, daar zijn de hedendaagse Minichamps of AutoArts niets tegen... MAAR ik moet je gelijk geven (en dat is ook de reden waarom ik er ooit in zal slagen de UT-reeks te vervolledigen): dit is ook voor mij absoluut de mooiste 911 !
in ieder geval beter dan de Anson Turbo.
En deze dan ?Diciotto schreef:[..]
I know, en eerlijk is eerlijk: ze zijn eigenlijk zelfs niet goed afgewerkt. Als ge dat interieur of remschijven of ook maar iets meer in detail wil kijken... zijn ze in feite hun geld niet waard. Tsja, daar zijn de hedendaagse Minichamps of AutoArts niets tegen... MAAR ik moet je gelijk geven (en dat is ook de reden waarom ik er ooit in zal slagen de UT-reeks te vervolledigen): dit is ook voor mij absoluut de mooiste 911 !
Plaats eens wat foto's van je UT-Porsche's

Volledig akkoord, vooral die rode turbo S is magistraalPORSCHE schreef:[..]
En deze dan ?
Plaats eens wat foto's van je UT-Porsche's![]()
Ik zal volgende week 'ns wat tijd maken voor die foto's ...
    Collectie Porsche in 1/43U vraagt, wij draaien:PORSCHE schreef:[..]
Plaats eens wat foto's van je UT-Porsche's![]()
(maar zoals ge zult zien, ik ben geen fotowonder).
Verre van...
Here it goes:

nnToegevoegd na 21 minuten:nn Bij Porsche langsgeweest daarstraks, en twee modellen waren reeds binnen: de 997 turbo en 4S Cabrio in Dealer Edition (nogmaals, met excuses voor de niet zo schitterende fotokes  

En nu gaan we 't even wat kalmer aan doen
    Collectie Porsche in 1/43- Erikderaaf
 - Schaal: 1:18

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;