Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zie hier m'n nieuwste aanwinst, de eerste (van een hopelijk lange reeks) "forumaankopen". Dankzij de goede zorgen van een member is mijn eerste internetaankoop met succes afgerond.
Bon. Hij is ongetwijfeld al enkele malen hier gepasseerd, maar ik ben blij 'em te kunnen toevoegen aan m'n UT reekske: de turbo van UT:
Lexusfreak schreef:Mooiste porsche in mijn ogen ooit gemaakt.
Ik wou hem ook wel hebben, maar die zijn zo duur!!!!!
I know, en eerlijk is eerlijk: ze zijn eigenlijk zelfs niet goed afgewerkt. Als ge dat interieur of remschijven of ook maar iets meer in detail wil kijken... zijn ze in feite hun geld niet waard. Tsja, daar zijn de hedendaagse Minichamps of AutoArts niets tegen... MAAR ik moet je gelijk geven (en dat is ook de reden waarom ik er ooit in zal slagen de UT-reeks te vervolledigen): dit is ook voor mij absoluut de mooiste 911 !
I know, en eerlijk is eerlijk: ze zijn eigenlijk zelfs niet goed afgewerkt. Als ge dat interieur of remschijven of ook maar iets meer in detail wil kijken... zijn ze in feite hun geld niet waard. Tsja, daar zijn de hedendaagse Minichamps of AutoArts niets tegen... MAAR ik moet je gelijk geven (en dat is ook de reden waarom ik er ooit in zal slagen de UT-reeks te vervolledigen): dit is ook voor mij absoluut de mooiste 911 !
En deze dan ?
Plaats eens wat foto's van je UT-Porsche's
En deze dan ?
Plaats eens wat foto's van je UT-Porsche's
Volledig akkoord, vooral die rode turbo S is magistraal - zeker met de uniforme lichtblokken! Trouwens, met "dit is de allermooiste 911" bedoelde ik de 993
Ik zal volgende week 'ns wat tijd maken voor die foto's ...
Volledig akkoord, vooral die rode turbo S is magistraal - zeker met de uniforme lichtblokken! Trouwens, met "dit is de allermooiste 911" bedoelde ik de 993
Ik zal volgende week 'ns wat tijd maken voor die foto's ...
Ja deze heeft een kontje dat hebben ze nu niet meer
U vraagt, wij draaien:
(maar zoals ge zult zien, ik ben geen fotowonder).
Verre van...
Here it goes:
nnToegevoegd na 21 minuten:nn Bij Porsche langsgeweest daarstraks, en twee modellen waren reeds binnen: de 997 turbo en 4S Cabrio in Dealer Edition (nogmaals, met excuses voor de niet zo schitterende fotokes ):