Bracers 1:18 verzameling [Overzichtsfoto's kasten]
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ricardo schreef:met dank aan Polo en Ricardo als adviescomitteeBlijf erbij, die andere had beter gestaan
(heb nu toch leuke vrouwmodellen gezien (weet alleen de schaal niet), daar werden me oren rood bij)
Rico dus totaal geen smaak, die ander had een oranje topje (wat er overigens niet onaangenaam uit zag, maar daar gelaten) en dat staat toch niet man, nee hoor heerlijk model en de auto ziet er ook strak uit

Heel mooi model Bracer, kleur doet hem erg goed!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Jolly Club
Mooier dan de originele RT10 Vijper als ik eerlijk ben, de Copperhead roeleerde
Maar hij kan niet op tegen de Viper GTS Coupe
Best een mooi model, alléén jammer van die kieren bij de voorportieren...doe mij maar een 'sealed body'

Maar hij kan niet op tegen de Viper GTS Coupe

Best een mooi model, alléén jammer van die kieren bij de voorportieren...doe mij maar een 'sealed body'

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Tsjah das een kwestie van smaak Jolly, ik vind een RT/10 toch net een bruter uiterlijk hebben, de copperhead heeft wat strakkere lijnen dus hebben ze op hun eigen manier een bepaalde charme
En die kieren.... tis en blijft een Maisto he
@ Ricardo, tsjah hier had mevrouw met de oranje bikini wél weer goed bij gestaan he
maar als je me wilt sponsoren voor eentje erbij, ik houd je niet tegen 

En die kieren.... tis en blijft een Maisto he
@ Ricardo, tsjah hier had mevrouw met de oranje bikini wél weer goed bij gestaan he

- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik vind het wel een mooie, maar ben meer fan van de RT/10 die ik vandaag nog in het echt zag staan bij een tankstation in Leeuwarden.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- coolpappa04
- Schaal: 1:18