De Mazda is niet echt mijn auto maar het model moet wel super zijn. Al met al weer twee zeer mooi aanwinsten. Ben benieuwd naar de foto's.kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!
@ St. Paul, ik weet nog niet of er meerdere Evo's zullen gaan volgen. Vond de gele kleur wel erg mooi staan bij deze wagen, omdat als je een blauwe hebt, deze naa mijn mening teveel op mijn subaru's lijken...
@ Bracer, de subaru wrx 4 deurs is volgens mij een iets meer donkere dan de normale wrx versies..Dat zien we pas als hij binnen is....hoef nu nog maar 2 modellen en dan is de subaru reeks ook compleet....
(aan de verschillende versies begin ik niet aan)
@ Bracer, de subaru wrx 4 deurs is volgens mij een iets meer donkere dan de normale wrx versies..Dat zien we pas als hij binnen is....hoef nu nog maar 2 modellen en dan is de subaru reeks ook compleet....
(aan de verschillende versies begin ik niet aan)
Carros, ben blijkbaar niet de enige die hem mooi vind helaas...Waar ik hem besteld heb, hadden ze hem helaas niet meer op voorraad maar is intussen bijbesteld bij de groothandel. Mochten ze niet meer aan de rx-8 kunnen komen, proberen ze aan dit model te komen.
En dan wil ik de blauwe versie. Het is de Honda Civic Type R...Maar liefst wil ik toch de rx-8 want het is gewoon een machtig mooi model!!
En dan wil ik de blauwe versie. Het is de Honda Civic Type R...Maar liefst wil ik toch de rx-8 want het is gewoon een machtig mooi model!!
de twee boven geplaatse foto's van de honda's
zijn geen civics maar dit is een
honda integra type R
ik heb dit model sinds kort in mijn verzameling
en is alleen leverbaar in amerika met een rechts
geplaatst stuur (japanse versie)
dit is een mooi model van AA
met een prachtige blauwe kleur
zijn geen civics maar dit is een
honda integra type R
ik heb dit model sinds kort in mijn verzameling
en is alleen leverbaar in amerika met een rechts
geplaatst stuur (japanse versie)
dit is een mooi model van AA
met een prachtige blauwe kleur
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .