Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zie de foto's nu pas ZEER fraaie R8, in de mooiste kleuruitvoering die ik tot nu toe gezien heb
Alleen een Lamborghini ziet er mooi uit met zo'n kleur. Bij ieder ander automerk zou het misstaan.
Erg fraaie natuurlijke achtergrond.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
erg bendakt allemaal voor de super leuke reacties! Vind het altijd erg leuk om te lezen! Ik heb even een paar mooie foto's gemaakt die ik aan jullie wil showen! Nieuw op de foto is hier het poppetje van Michael Schumacher! Heb dat poppetje op de namacbeurs gekocht! Was eerst bedoelt voor ombouw, maar vind m erg leuk naast de Enzo staan!
Expirimentje, alleen jammer dat je het bankje op de achtergrond ziet waar je als je goed kijkt een MC12 ziet staan!!!:
En nog twee mooie pics van de enzo:
En nog eetnje van de MC12, de rest was mislukt :
The brothers together: