Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
bij deze wil ik jullie alvast aankondigen dat ik binnenkort weer een paar foto's op het forum zet van nieuwe/omgebouwde modellen.
een evo 6 van aa, maar dan omgebouwd.
een speciale "bestelling" uit canada
ratrod ascona 1/43
en een mclaren f1,
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
zoals beloof zou ik mijn nieuwe modellen plaatsen:
dit is deel 1 van de update, waarin jullie de omgebouwde evo 6,
de mclaren f1 gtr longtail en de
opel ascona rat rod
deel 2 :
lancer evo 6 aa 1/18,
fast furious aanwinst(EN)
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
ook staan hier de twee fast and furious objecten bij,
het is het bekende nos energy drink, ik heb vriendelijk aan mijn vriendin gevraagd alsof ze hiervoor wou kijken, een paar weken later had ze ze voor me meegenomen. GEWELDIG!
De omgebouwde Opel is eerlijk gezegd niet zo mijn ding, maar de rest is weer super.
Dat grijs met die aangepaste velgen staat de Evo goed en een McLaren is altijd mooi!