Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die trapauto en de 1:1
Ben benieuwd naar je diorama idee en wat zou het toch gaaf zijn als al die mooie concepts er in 1:18 zouden zijn , al zijn die speciale doosjes met 1:43 materiaal ook niet te versmaden
mijn nieuwste aanwinsten de peugeot 207 sedan de peugeot 207 5D en de 307 sedan afkomstig uit China.
Ben er heel blij mee,mooie aanvulling voor mijn al grote collectie.
Welke van die twee is nu de trapauto Ik kon het gewoon niet laten .
Leuk z'on aanwinst .
Die chineese modellen zijn super , stuk voor stuk
Hoort gewoon thuis in een Peugeot verzameling al zijn sommige uitvoeringen hier
niet of nauwelijks bekend..
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Top! de 307 sedan blijft alleen een te aangeplakt achterwerk hebben. Bij de 206+/207 gaat dat nog wel.
De 206+/207 hatch vind ik het mooist en ook in een echt mooi kleurtje
Vraagje, zijn deze 207 varianten nu beide wel echt 1:18? Lijkt wel zo, maar de 206 en de C2, die in china is gebaseerd op de 206, waren beide 1:16
Mr. Dj M. schreef:Top! de 307 sedan blijft alleen een te aangeplakt achterwerk hebben. Bij de 206+/207 gaat dat nog wel.
De 206+/207 hatch vind ik het mooist en ook in een echt mooi kleurtje
Vraagje, zijn deze 207 varianten nu beide wel echt 1:18? Lijkt wel zo, maar de 206 en de C2, die in china is gebaseerd op de 206, waren beide 1:16
ja die zijn alletwee op schaal 1/18.
de 408 en de 407 zijn ook besteld,zouden er nog meer peugeot modellen uit China zijn
Ah mooi, maar ik neem aan dat je met 407->307 bedoeld?
Die is er in facelift en pre-facelift
Als je de 408 binnen hebt, dan heb je alle 1:18 chinese dealer edities gehad. In 1:16 heb je de 206 dus nog, maar die voegt niet echt wat toe denk ik, zeker gezien de schaal. Dan ben ik blij genoeg met de 206 RC
Mr. Dj M. schreef:Ah mooi, maar ik neem aan dat je met 407->307 bedoeld?
Die is er in facelift en pre-facelift
Als je de 408 binnen hebt, dan heb je alle 1:18 chinese dealer edities gehad. In 1:16 heb je de 206 dus nog, maar die voegt niet echt wat toe denk ik, zeker gezien de schaal. Dan ben ik blij genoeg met de 206 RC
Dus dan moet je de pre-facelift nog zien te scoren Peugeot gek, die is er overigens alleen als sedan
En wat betreft een 5-deurs 206, ja die is er dus wel, maar die is 1:16