Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Droes schreef:knappe aanwinsten Bart! Ook die megane van Molenaar is netjes nieuw gekocht, of is i vanop marktplaats?
Die is nieuw. Model is van Vitesse en is gezien de kwaliteit van tegenwoordig bijzonder onder de maat.
Wielen draaien niet of nauwelijks, en steken ver buiten de carrosserie uit.
Afwerking van details zoals koplampen, spiegels e.d. is ook ver onder de maat.
Droes schreef:knappe aanwinsten Bart! Ook die megane van Molenaar is netjes nieuw gekocht, of is i vanop marktplaats?
Die is nieuw. Model is van Vitesse en is gezien de kwaliteit van tegenwoordig bijzonder onder de maat.
Wielen draaien niet of nauwelijks, en steken ver buiten de carrosserie uit. Afwerking van details zoals koplampen, spiegels e.d. is ook ver onder de maat.
Het positieve eraan was de prijs. 5 euro
Grappig dat heb ik er ook voor betaald, heb je hem van modelplaza of zo? Die Ferrari is heel mooi, ik heb die ook en het viel me op dat de detaillering van Bang? zo goed was.
Wielen draaien niet of nauwelijks, en steken ver buiten de carrosserie uit. Afwerking van details zoals koplampen, spiegels e.d. is ook ver onder de maat.
Grappig dat heb ik er ook voor betaald, heb je hem van modelplaza of zo? Die Ferrari is heel mooi, ik heb die ook en het viel me op dat de detaillering van Bang? zo goed was.
Inderdaad bij Modelplaza. De details van de Ferrari van Bang zijn inderdaad ook zeer goed. Dat is me 200% meegevallen
dag bart ,weer leuke modellen er bij zie ik ,mijn voorkeur gaat naar je ferrari f 355 en die alfa-romeo (blauw van pearle)die vind ik echt zeer mooi .groeten 117 ayrton
Het is wel een 'nieuw' model, alleen 7 jaar geleden uitgebracht dus dat kan je niet vergelijken met de huidige kwaliteit van minichamps, autoart etc. etc.
Het is een Porsche 911 GT3 Supercup 2004. Coureur is Wolf Henzler en het model is in een gelimiteerde opgave uitgebracht in een oplage van 500 stuks. Model is werkelijk schitterend door de kleuren.
Heb geen Porsche's meer, maar deze houdt ik misschien toch. Heb hem gekocht met het idee om later als verkoop/ruil object te gebruiken.
Laatst gewijzigd door Bart op vr 22 apr 2005 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.