Deze wil ik jullie niet onthouden. Onlangs vond ik in Haarlem een fraai model van mijn allereerste auto die ik ooit had: een Renault 25. Dit is een Baccara uitvoering van Otto Mobiles (zelf had ik een R25 GTX Monaco). Die auto was echt super. Destijds had je nog geen autotrader.nl maar gewoon Speurders in de Autotelegraaf. Ik wilde al lang zo'n auto hebben en toen ik eindelijk mijn rijbewijs had ging ik op zoek. Ik speurde met name de advertenties van de V6, en de GTX Monaco, waarbij alle opties die de auto had veelal als volgt werden aangegeven: "R25, alles electrisch". Dit betekende dan electrisch bedienbare spiegels, stoelen, schuifdak, antenne en vaak ook Radio Renault (dat was een heuse stereo installatie inclusief 2x 5 kanaals equalizer). Mijn eerste Renault had een sprekende boordcomputer die aangaf dat je moest tanken (en dat was vaak), dat de handrem nog gedeeltelijk aangetrokken was, of dat de deur niet goed dicht zat. Ik was zo blij als een kind

totdat ik hem 3 maanden later total loss reed

. Het viel me toen wel een beetje tegen dat de boordcomputer niet riep: "Game Over!"
Dit 1:18 model van Otto is fraai qua detail, nadeel vind ik natuurlijk wel dat er niks open kan.

Is niks voor mij, ik ben een man van de 'operating features' (ook al doe je er niks mee), en die zijn er niet bij deze auto. Anyway, hier zijn een paar foto's:
Enjoy!!