Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Alleen loop je dan het risico dat ze niet meer te krijgen zijn, neem bv de 458 Italia die zie je nergens meer.
De BBR's die dalen niet qua prijs want daar worden er maar zeer weinig van gemaakt.
Totdat er weer een paar duitse Ebay verkopers containers met 458's lostrekken en dumpen op Ebay. Zoals dat ook gebeurde met de 375 Plus van BBR, diverse Ferrari's van GMP en Kyosho's.
Maar goed zoals gezegd 1/18 heeft momenteel niet zoveel prioriteit bij mij. De Bertby's zitten vol.
Redem00 schreef:Ik ga volgende week ook weer een BBR ophalen, dit keer een op een rode leren sokkel met vitrine
Heb ook gelijk alvast een witte TestaRossa High-End van Kyosho gepre-orderd.
Ik ben benieuwd De witte Kyosho testarossa zou ik ook graag in mijn collectie zien, samen met de Kyosho F355, die volgens planning in januari uit gaat komen
Heerlijk model.
Met name de heupen doen mij denken aan de 550 Maranello. Ik vind dat Ferrari de juiste balans tussen sport en chique heeft getroffen met de F12. Een geweldige auto. En een heerlijk model van BBR.
Ben benieuwd of ze deze nog open gaan maken...