kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!
- Jolly Club
Mooie Impreza Bas, waarom heeft Auto Art daar nou géén rally-versie van gemaakt
Maar zie ik nu kleurverschil tussen het kunststof van de voorbumper en het staal van de carrosserrie (*met spellingcontrole uit* )
Mini mag er ook wezen trouwens....

Maar zie ik nu kleurverschil tussen het kunststof van de voorbumper en het staal van de carrosserrie (*met spellingcontrole uit* )

Mini mag er ook wezen trouwens....

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Omdat AA zijn rally versies baseerd op de 22b versie is er van de gewone impreza nooit geen rally wagen van gemaakt. En het kleur verschil bij de bumper komt door de val van het daglicht. Bij het model zie je er namelijk niks van gelukkig!
Maar wanneer je je wagens buiten fotografeerd krijg je een veel mooiere val van licht waardoor je weer mooiere foto's krijgt

Maar wanneer je je wagens buiten fotografeerd krijg je een veel mooiere val van licht waardoor je weer mooiere foto's krijgt

- Jolly Club
Subaru reed tot '97 of '98 in het WK-rally's met dit vierdeurs-model voordat de tweedeurs-versie werd ingezet. Het is onder andere de auto waarmee Colin McRae in 1995 zijn enige wereldtitel behaalde....
Aangezien die vierdeurs Impreza's destijds niet zo extreem uitgebouwd waren, had AA de straatversie héél makkelijk kunnen transformeren tot een rally-versie.
Ik weet zeker dat een 1995 Colin McRae Impreza rally-fans over de hele wereld verschrikkelijk blij zou maken......daarom snap ik het niet
Vind ik een grotere misser van AA dan het kleppendeksel van de Merceds

Aangezien die vierdeurs Impreza's destijds niet zo extreem uitgebouwd waren, had AA de straatversie héél makkelijk kunnen transformeren tot een rally-versie.
Ik weet zeker dat een 1995 Colin McRae Impreza rally-fans over de hele wereld verschrikkelijk blij zou maken......daarom snap ik het niet

Vind ik een grotere misser van AA dan het kleppendeksel van de Merceds

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ja, maar zoals je zelf al aangeeft heeft AA deze wagens niet gebouwd helaas en tot op heden alleen maar de gebruikelijke modellen gebruikt om die rally modellen te produceren. Vind het heel jammer want ik weet namelijk dat ze op 1/43 wel te krijgen zijn, maar dat is helaas niet mijn schaal. Misschien komen ze nog wel eens op het idee om deze rest van de Subaru's te gaan maken, want ze zijn wel de moeite waard 

We zijn vandaag naar de zwarte markt geweest en daar hebben we voor bij ons thuis een digitale camera aangeschaft. Het is dezelfde die ik ook gebruikte voor de foto's op mijn site. Alleen nu is hij dus van ons eigen. Hier is een plaatje:
tevens hebben we er een 256 mb kaartje bij gekocht om veel meer plaatjes te schieten

tevens hebben we er een 256 mb kaartje bij gekocht om veel meer plaatjes te schieten