Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wel mooi dat je deze mooie verzameling niet opgeeft! Kijk die overvolle kasten! Super! ooit komen die ook nog bij mij te staan ! Porsches, toch de mooiste wagens om te verzamelen. Achja ieder zijn keuze!
Hey Sybren, net even je collectie nog eens bekeken van pagina 1. Ben je nog aan het verzamelen momenteel? Heb al even niets meer gezien op het forum van jou Wat ik jammer vind Je collectie porsches is nog steeds een voorbeeld voor mijn collectie! ik wil dit ook heel graag houden
Hoi boskoos, jazeker ik heb er gelukkig nog geen 1 verkocht sterker nog er zijn er zelf een paar bij gekomen. Ik wacht op dit moment een beetje op de nieuwe modellen van spark en autoart van Porsche. Ik hou m'n collectie gewoon zelf en ik ga lekker door met verzamelen. Zal snel eens wat foto's posten hoe alles erbij staan nu.
Hallo,
Mooie verzameling van Porsche 's ,ja die Porsche 996 GT3RSR blijven mooie raceauto's.Niet alleen deze maar alle Porsche raceauto's
en ik zie dat je ook nog een paar glasplaatjes in je kastjes kan bijzetten dus je kan nog veel verzamelen
Prachtig model om te zien, mijn eerste model van het merk Spark. De lak is echt prachtig met een soort parelmoer effect, stickers zien er ook super uit. Nadeel vind ik zeker dat er niks open kan en de prijs wel heel erg duur is.