Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
model1op43 schreef: Wat een klap heeft dat ding trouwens gemaakt.
's Nachts een hele tijd de pace-car op de baan en die baanposten maar bezig om Treluyer uit dat wrak te peuteren.
Allemaal griezelverhalen op Radio Le Mans, iedereen vreesde het ergste. Gelukkig viel het allemaal hard mee en had die gozer vrijwel niets
Dat ongeluk heb ik effe gemist, lag 's nachts op tok. Ik heb net naar het filmpje op youtube gekeken. Was inderdaad een beste klapper
cbnl 66 schreef:ja klopt van de pitlane incident was err ook en zag het vanaf de tribune zat op tribune nummer 21 tegen over de peugot pitboxe,n was er v de eerste x.. maar mooie update!!
Wij zaten er schuin tegenover, tribune nr 19. Dat gaat hem dit jaar ook weer worden
De #36 Ferrari 365 GTB/4 van het Ecurie Francorchamps team uit 1972. De wagen werd bestuurd door de Engelsen Bond en Bell en de Belg Pilette. Deze fraaie bolide (van RedLine) werd achtste.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Red Line is op 1/43 die cast gebied mijn absolute favoriet. Dit merk benadert BBR en is aanzienlijk goedkoper. Schijnt dat BBR bij Ferrari geklaagd heeft over Red Line mbt de prijs/kwaliteitverhouding.
Met een beetje geduld en zoeken kun je op Ebay rond € 50,-/€ 60,- wel een Red Line model kopen.
Bedankt voor jullie reactie's. Hier weer een updateetje.
De (schitterende) Nissan GT-R GT 1 test uitvoering. Het model is van Ebbro en ziet er erg goed uit.