Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Weer een Redline binnen. Deze keer is het de 360 Modena GT van JMB Racing die reed op Le Mans 2004. Wederom een schitterend model van RL en een hele gave aanvulling op mijn verzameling!
hanzjepanzje schreef:Weer een Redline binnen. Deze keer is het de 360 Modena GT van JMB Racing die reed op Le Mans 2004. Wederom een schitterend model van RL en een hele gave aanvulling op mijn verzameling!
Ai dat doet weer pijn aan mijn ogen, zo mooi, zo mooi!!!
Alleen jammer dat deze Modena uit is gevallen.
Hopelijk worden de Modena's/430's eens wat betrouwbaarder en verslaan ze Porsches eens een keer. Dan kan ik ook eens een Modena of 430 aan mijn collectie toevoegen.
Even een vraag nu we het toch over Redline hebben: op de site http://www.biante.com zag ik dat er een Ferrari 365 GTB van Redline werd aangekondigt. Wie weet hier meer over??
Ai dat doet weer pijn aan mijn ogen, zo mooi, zo mooi!!!
Alleen jammer dat deze Modena uit is gevallen.
Hopelijk worden de Modena's/430's eens wat betrouwbaarder en verslaan ze Porsches eens een keer. Dan kan ik ook eens een Modena of 430 aan mijn collectie toevoegen.
Het maakt mij niet uit of een wagen is uit gevallen of niet. Zolang het maar een Ferrari is. Maar jij koopt wel alleen wagens die niet uitvallen?
Ik moet mn uitspraak iets nuanceren.... heb net nog een keer je hele topic doorgelezen.
Maaruh, Hans, zoals ook al via PM aangegeven. Stop alsjeblieft met deze mooie updates. De Ferrari's worden te mooi (straks ga ik ze ook kopen)
Volgens mij heb jij geen "normale" Ferrari's in je verzameling... ik zie alleen de ene mooie na de andere voorbijkomen.
Ik ben benieuwd naar de (toekomstige) nieuwe opstelling!