1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Hele saaie golf idd maar dat is een pleonasme...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- FordMustangGT
Op zich is deze nieuwe Golf niet verkeerd, alleen er mocht in het design wel wat meer vernieuwing zitten. Het lijkt meer op een grote facelift...
klopt en die achterlichten zijn geen verbetering.
och dat is toch onzin.. iedere fabrikant heeft wel eens problemen met motor en electronica.sybren schreef:Leve de megane???? hahaha die gasten moeten er eerst eens voor zorgen dat ze auto's maken die werken.Het disign mag mischien wel aardig zijn maar als de kwaliteid bagger is heb je er nog niks aan.Doe mij maar zo'n saaie Honda civic sport uit 2005.
P.S ik vind de nieuwe Golf er best knap uitzien.
een collega van mij heeft zo'n nieuwe civic, na 12000 km's turbo naar de eeuwige jachtvelden.
15000 km's airbag die spontaan ontploft, met een aanrijding tegen een boom tot gevolg..
allemaal keurig geregeld door de garantiedienst van Honda hoor, daar niet van.. maar hij praat nu ook over Honda zoals jij over Renault dusjah

wil maar duidelijk maken dat een automerk betichten van slechte wagens maken wel bij iedere fabrikant zou kunnen en kan leiden tot eindeloze discussies

ps: vind de nieuwe Golf er ook aardig uitzien, maar niet echt vernieuwend.. verkopen zal hij uiteraard wel, tis n Golf!

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ik lees hier wat ik ook op sites als autoblog zie. Die auto lijkt op die. Die auto lijkt op die. De grap is dat men dat tien jaar geleden ook zei. En 30 jaar geleden ook al.
Denken jullie dat er een autofabrikant is die een werkelijk gewaagd design in een veel verkopend segment neerzet? En als ze het doen is het ook niet goed, kijk naar de Megane, BMW 5-serie, of misschien nog wel beter voorbeeld de 7-serie (de nieuwe is een stuk ingetogener).
Het is door reacties als die op de Avantime en de 5-serie dat maar weinig fabrikanten tot echte vernieuwing durfen overgaan. Het kost ze namelijk klauwen met geld. Ford heeft ook duur leergeld moeten betalen met bijvoorbeeld de Scorpio. Ook De Focus werd met gemixte reacties ontvangen.
Elke fabrikant die iets vernieuwends deed de afgelopen 15 jaar heeft kritiek gekregen.
Denken jullie dat er een autofabrikant is die een werkelijk gewaagd design in een veel verkopend segment neerzet? En als ze het doen is het ook niet goed, kijk naar de Megane, BMW 5-serie, of misschien nog wel beter voorbeeld de 7-serie (de nieuwe is een stuk ingetogener).
Het is door reacties als die op de Avantime en de 5-serie dat maar weinig fabrikanten tot echte vernieuwing durfen overgaan. Het kost ze namelijk klauwen met geld. Ford heeft ook duur leergeld moeten betalen met bijvoorbeeld de Scorpio. Ook De Focus werd met gemixte reacties ontvangen.
Elke fabrikant die iets vernieuwends deed de afgelopen 15 jaar heeft kritiek gekregen.
-
- Moderator
De eerste Focus verkocht anders wel als een tierelier
En hij reed alle Golfjes eruit door zijn uitstekende wegligging.
Inderdaad, leve de Megane. Genoeg liefhebbers die de Megane hebben gekocht. Ondanks, of juist door het afwijkende design.
Het is natuurlijk best stoer om, zoals vanochtend het geval was op de A1, met 6 zwarte Golfjes achter elkaar te rijden
. Terwijl de heren IT'ers niet allemaal bij hetzelfde bedrijf werken.
Jammer

En hij reed alle Golfjes eruit door zijn uitstekende wegligging.
Inderdaad, leve de Megane. Genoeg liefhebbers die de Megane hebben gekocht. Ondanks, of juist door het afwijkende design.
Het is natuurlijk best stoer om, zoals vanochtend het geval was op de A1, met 6 zwarte Golfjes achter elkaar te rijden

Jammer
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Maar minder als Ford had gedacht. Het punt is echter dat afwijkend design zich niet (meer) loont. Er wordt negatief op gereageerd.
Yo RSH, heb je nog een KIA betoog voor handen?
En naast de nieuwe G klasse, de M en de GayLK gaan ze ook nog een kleine SUV maken!
Daar zaten we op te wachten!

En naast de nieuwe G klasse, de M en de GayLK gaan ze ook nog een kleine SUV maken!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Toch apart dat ze toch in de lijn van de C-klasse blijven en wel dubbele koplampen hebben toegepast
Eerst maar eens een keer in het echt zien denk ik.
De achterlampen zijn

De achterlampen zijn

-
- Moderator
Gaarne Bieckos, maar de afbeelding is te groot. ik heb dus geen idee waar ik over moet spuien....
Volgens mij is de SUV hype al weer langzaam aan het doodbloeden. En terecht. Of je hebt een Terreinwagen en rijd tenminste zo af en toe door het trrein. Je hebt een boot/paardentrailer of iets anders zwaars wat getrokken moet worden, maar anders koop je als moederdevrouwinhetgooimettweekinderen maar zo een bakfiets.nl. Wordt die dikke reet misschien ook eens op natuurlijke manier slanker.

Volgens mij is de SUV hype al weer langzaam aan het doodbloeden. En terecht. Of je hebt een Terreinwagen en rijd tenminste zo af en toe door het trrein. Je hebt een boot/paardentrailer of iets anders zwaars wat getrokken moet worden, maar anders koop je als moederdevrouwinhetgooimettweekinderen maar zo een bakfiets.nl. Wordt die dikke reet misschien ook eens op natuurlijke manier slanker.
rsh_scuderia schreef:Gaarne Bieckos, maar de afbeelding is te groot. ik heb dus geen idee waar ik over moet spuien....![]()

Valt me wel een beetje tegen dat op een linkje klikken voor jou zelfs te hoog gegrepen is!

Geheel eensch met je verhaal over SUV's maar de mini SUV's vind ik helemaal zielig! Bij Audi heb je dus een Q7 die hebben ze ook kleiner leverbaar als Q5 en nou schijnen ze ook met een Q3 te komen!

flickr op!

flickr op!
-
- Moderator
En die X3 is welgeteld 20 centimter korter dan een X5. Waar hebben we het over.
Toch nog even op de plaatjes geklikt. Ik ben hoopvol voor Jolly. Immers, de mensen die het design bij de Kia Grande Fiesta op zich hebben genomen hebben de proporties aangerand van de E-klasse. Nu heeft werkelijk niemand meer een excuus om geen Mercedes te kopen. Hoogstens om als taxi aan te houden, maar dan kies ik liever voor een ander merk.
Wat een lelijk hok. Geen idee hoe je instaat kan zijn om de voorkant zodanig zinloos geweld aan te doen. En die achterlampen lenen van een oude Lexus/Kia/Hyundai/Infiniti is op zijn minst inspiratieloos. Maarrrrr, hij zal tzt wel weer veel voorkomen in de sector privecollectie
Toch nog even op de plaatjes geklikt. Ik ben hoopvol voor Jolly. Immers, de mensen die het design bij de Kia Grande Fiesta op zich hebben genomen hebben de proporties aangerand van de E-klasse. Nu heeft werkelijk niemand meer een excuus om geen Mercedes te kopen. Hoogstens om als taxi aan te houden, maar dan kies ik liever voor een ander merk.
Wat een lelijk hok. Geen idee hoe je instaat kan zijn om de voorkant zodanig zinloos geweld aan te doen. En die achterlampen lenen van een oude Lexus/Kia/Hyundai/Infiniti is op zijn minst inspiratieloos. Maarrrrr, hij zal tzt wel weer veel voorkomen in de sector privecollectie
Peugeot 3008

Nieuwe Suzuki Alto

Bron: Autoweek

Nieuwe Suzuki Alto

Bron: Autoweek
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Beide modellen 
Al moet ik zeggen dat de kleur van de Alto
is 

Al moet ik zeggen dat de kleur van de Alto

- Tom_Aston-Martin
wat is die alto een afschuwelijk ding zeg
de 3008 is dan wel weer aardig goed gelukt