Jammer als je dit overkomt als je naar een model aan het uitkijken bent.

Wel een goede keus qua auto trouwens

Ik kan het helemaal niet oplossen want de ruit zit niet in de doosJaap schreef:Ja dit soort dingen kun je zelf ook bijna niet oplossen.
Vertel mij wat! Ik mag blij zijn dat ik in al mijn enthousiasme niet meteen de doos opengemaakt heb! Ik kreeg hem 's middags voor mijn verjaardag en had door de visite geen tijd gehad om hem open te maken. Toen ik 's avonds laat ook geen zin meer had om alles los te halen ging ik hem maar even eens goed bekijken en toen zag ik pas dat er een ruitje misteJammer als je dit overkomt als je naar een model aan het uitkijken bent.![]()
Wel een goede keus qua auto trouwens
Als je weet dat je het zelf niet zo netjes zal kunnen, nee dan niet doen. Dat het frustrerend is snap ik, maar omwille van de voordelen die ik al noemde, zou ik daarvoor zelf wel hebben gekozen. Al moet het wel echt een optie zijn natuurlijk en dat ligt aan de winkelTinman schreef:Nou daar was ik het zelf niet mee eens geweest Dj M. Betaal je bijna 100 euro voor zoiets en dan mag je dan lekker zelf nog een ruitje gaan plakken. Dat zal ik waarschijnlijk niet zo netjes doen als AutoArt zelf dus dan blijf je dat toch altijd zien he![]()
Dan wacht ik liever nog even iets langer voor een compleet nieuwe.
Ergens rond de 100 euro meen ik. Bij de Leenbakker heb ik hem gehaald in ieder geval!mitchieboy schreef:hoeveel heb je betaald voor die vitrine kast van pagina 1?
Bedankt!Mooie collectie, heb met plezier de foto`s zitten bekijken.
Tjah, het probleem is dat mijn kamer geen plaats meer heeft voor een tweede kast. Dus ik moet ze nu even in de doos erboven zetten of van die showcases kopen tot ik een eigen huis heb en een grote vitrinekast kan kopenJe bent inmiddels wel toe aan een tweede vitrinekast...
Misschien zou het mijn moeder nog goed lukkenAls je weet dat je het zelf niet zo netjes zal kunnen, nee dan niet doen. Dat het frustrerend is snap ik, maar omwille van de voordelen die ik al noemde, zou ik daarvoor zelf wel hebben gekozen. Al moet het wel echt een optie zijn natuurlijk en dat ligt aan de winkel
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet