Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De Mustang is nou net een van de amerikaanse auto's waar ik de vernieuwde versie mooier van vind dan de oude. Tegenwoordig heeft ie ook wat vermogen, in 1968 nog niet. Mooi model.
Woowzers, wat een gave aanwinsten weer zeg Maarten! Die foto samen met de GT390 is ook super, deze twee modellen staan namelijk erg hoog op m'n verlanglijst!
Ten eerste de Mitsubishi Lancer EVO VII met optional Kit van Autoart. Het stond niet hoog op mijn lijstje, maar het is een heel mooi model en voor 20 euro kon ik hem niet laten staan.
En ten tweede de Bugatti Chiron. Met de komst van deze Bugatti is de serie die autoart heeft uitgebracht (voorlopig) weer compleet.
Erg mooie modellen maarten, de evo is echt mooi vooral die wielen alleen jammer van die kleur. Als hij er in een andere kleur was zou ik hem aanschaffen.
20 euro zo wil ik ook nog wel eens wat kopen....
Ik vind de EVO echt prachtig ook grappig van die band, zo zie je wel wie er voor je in de sneeuw heeft gereden