Hans -> I'm back baby!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: 360 Modena

Bericht door Ferrari10flrb »

hanzjepanzje schreef:[..]

Het maakt mij niet uit of een wagen is uit gevallen of niet. Zolang het maar een Ferrari is. Maar jij koopt wel alleen wagens die niet uitvallen? :?: :wink: :D
Ben ik ook wel met je eens hoor. Ferrari is Ferrari. Maar heb bewust mezelf een paar beperkingen opgelegt. (zelfbescherming) Ik verzamel op dit moment alleen Ferrari's die Le Mans hebben gewonnen ofwel 1e in hun klasse op Le Mans zijn geworden en dat zijn er een stuk of 30. En ben net op de helft.

Daarnaast ben ik ook bezig met alle Ferrari wereldkampioenen Formule 1 zowel bij de rijders als constructeurs. Dit schiet hard op, moet alleen nog de 126 C3 uit 1983 hebben wie weet nog de Schumacher van dit jaar en dan is de serie compleet. En wie stel ik me dan wel weer een ander doel.
Regenkaiser

Bericht door Regenkaiser »

Op http://www.biante.com zie ik ook dat MINICHAMPS Ferrari's aankondigt!
:worshippy:
En dat Kyosho ook veel in petto heeft.
o.a. Ferrari 512 BB (NEW), schaal 1:18 :worshippy:
Kan ik hem dan eindelijk aan mijn verzameling toevoegen!?
En nog veel meer Ferrari's!!!
Dat wordt ff een bank overvallen :mrgreen:

Regenkaiser
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

ViperArry schreef:Ik moet mn uitspraak iets nuanceren.... heb net nog een keer je hele topic doorgelezen.
Maaruh, Hans, zoals ook al via PM aangegeven. Stop alsjeblieft met deze mooie updates. De Ferrari's worden te mooi (straks ga ik ze ook kopen)
Volgens mij heb jij geen "normale" Ferrari's in je verzameling... ik zie alleen de ene mooie na de andere voorbijkomen. :worshippy: :worshippy:
Ik ben benieuwd naar de (toekomstige) nieuwe opstelling!
Bedankt voor je lovende woorden! Ik ben echter zoals een ieder begonnen met een Burago en een Maisto... Nu ik echter wat ouder ben en meer geldte besteden heb, gaat mijn voorkeur inderdaad uit naar de wat gedetailleerdere, duurdere maar vooral mooiere modellen. Ik verheug me bijvoorbeeld ontzettend op de 500 F2 van CMC, maar ook op de 375 van BBR. Die zullen er zeker komen. Qua 1:43 zal het niet allemaal redline worden (maar wel veel) ik heb nu ook 3 ixo's staan. Over een paar weken zullen er weer twee modellen bijkomen, een redline en een Ixo. Welke weet ik nog niet zeker... misschien dat ik er ook nog wel een 1:18 bij op druk... Dat is de welbekende verzamelgekte he? :D :D :D
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Ik ken het..... :drool:

Zou die verslaving al officieel erkend zijn?
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

Mooie auto's hans! word op deze manier steeds moeilijker om geen 1:43 te verzamelen :mrgreen:

(volgens mij komen de daytona's toch van kyosho, niet van minichamps zoals op de biante site staat)
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Ferrari10flrb
Contacteer:

1/43

Erikderaaf schreef:Mooie auto's hans! word op deze manier steeds moeilijker om geen 1:43 te verzamelen :mrgreen:

(volgens mij komen de daytona's toch van kyosho, niet van minichamps zoals op de biante site staat)
Leve 1/43 :D :wink: :thump_up:
ferrariboy
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

knappe 360 , binnen kort kan ik ze ook in het echt aanschouwen . ziet er al een aardige collectie 1/43 uit
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
fish88

Bericht door fish88 »

Mooie wagen weer. Je begint goed met je 1/43 verzameling 8)
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Heel mooi model, ziet er lekker heftig uit :worshippy: :worshippy:
hanzjepanzje

Wederom bedankt voor jullie lovende woorden!
Groeten, Hans

--

hanzjepanzje

De volgende update is gearriveerd en veel sneller dan oorsprokelijk verwacht dankzij de lieve mensen van Curbstone Models:

Als eerste de Ferrari Testarossa Elite. Ik had de TR al van Burago maar deze is zoals bekend toch wel echt een stap hoger.

Afbeelding

Afbeelding

De tweede is de wonderschone Ferrari 550 Maranello van het team van BMS Scuderia Italia die reed op Le Mans vorig jaar. Deze wagen zag helaas de finish niet. Het is een schitterend model prachtig afgewerkt zoals ik zo langzaamaan gewend ben van de mannen en vrouwen van Red Line. Wederom een schitterende aanwinst voor mijn gestaag groeiende 1:43 Ferrari Le Mans collectie. Dit is nummer 351 van de 500 exemplaren die er zijn gebouwd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat ik vorige week ben verhuisd heb ik thuis nog geen internet. Ik post dit dan ook vanuit mijn werk.
Groeten, Hans

--

117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooi hoor :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferrari10flrb
Contacteer:

hanzjepanzje schreef:De volgende update is gearriveerd en veel sneller dan oorsprokelijk verwacht dankzij de lieve mensen van Curbstone Models:

Als eerste de Ferrari Testarossa Elite. Ik had de TR al van Burago maar deze is zoals bekend toch wel echt een stap hoger.

img222.imageshack.us/img222/2861/img1466xb9.jpg

img222.imageshack.us/img222/1645/img1467ud8.jpg

De tweede is de wonderschone Ferrari 550 Maranello van het team van BMS Scuderia Italia die reed op Le Mans vorig jaar. Deze wagen zag helaas de finish niet. Het is een schitterend model prachtig afgewerkt zoals ik zo langzaamaan gewend ben van de mannen en vrouwen van Red Line. Wederom een schitterende aanwinst voor mijn gestaag groeiende 1:43 Ferrari Le Mans collectie. Dit is nummer 351 van de 500 exemplaren die er zijn gebouwd.

img90.imageshack.us/img90/3143/img1457yq1.jpg

img143.imageshack.us/img143/7548/img1458an7.jpg

img143.imageshack.us/img143/4953/img1460un3.jpg

img182.imageshack.us/img182/8530/img1461bh5.jpg

img182.imageshack.us/img182/1432/img1462kv0.jpg

Omdat ik vorige week ben verhuisd heb ik thuis nog geen internet. Ik post dit dan ook vanuit mijn werk.
Wederom mooi hoor die Maranello!!! Hopelijk gaat Ferrari in de toekomst weer eens wat serieuzer aan Le Mans meedoen. Ik wacht met smart op de 365 GTB Le Mans 1973 van Redline.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Weer een hele mooie keuze van modellen. Zeker goede aanwinsten voor je gave collectie :worshippy: :worshippy:
Wouter

Bericht door Wouter »

2 schitterende auto's hans :thump_up:
Plaats reactie