Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Kijk dit noem ik nou je verjaardags geld goed besteden
Vind ze stuk voor stuk erg mooi om te zien, maar de Peugeot op de eerste foto is toch wel mijn favoriet hoor Rudie
Niek
Laatst gewijzigd door Niek-106 op vr 26 jun 2009 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo dat is een lekkere verjaardagsupdate Heeft de groene Focus trouwens wat decalschade op de voorbumper, het lijkt idd net of er een scheurtje schuin boven het voorwiel zit.
he mensen
bedankt voor de leuke reactie's en ben er zelf ook erg blij mee.
@jolly-club de focusen zij ook erg mooi en ik wil er ook graag meer in aparte livery hebben.(ixo komt nog met een paar aparte livery's op de focus modellen)
@ niek-106 de peugeot 307 vind ook erg gaaf en deze heb ik ook al in 8 verschillende livery's en deze is wel een van de toppers vind ik.
@richardo je hebt gelijke en ik heb het net effe met een fohe bijgewerkt zo goed als het kan en ik vind het zo goed als je het niet weet dan zie je het bijna niet.