Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
James bond nr.4 BMW Z8 uit 'The world is not enough'
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
hij is zeker gaaf, maar ik ga vanavond is even die film kijken, want er staat mij iets van bij dat ie in de betreffende scene zonder softtop rijdt
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Heel leuk die Bond modellen
Trouwens je ben goed op weg om ze toch allemaal te verzamelen
Het zou tenslotte jammer zijn mocht je er achteraf één ontbreken hé
ja dat is zo, ik ben wel een tijdje liefhebber van de jamesbondfilms. eigenlijk vond ik alleen goldfinger en de pierce brosnan films goed, maar toen kreeg ik die 22dvd box en nu vind ik ze allemaal wel goed (de een wat beter dan de ander)
als je trouwens een abbo afsluit dan staat er dat je 3 gifts krijgt, little nelly, de tomorrow never dies tank en de halve renault 11. maar komen die ook in de winkel? ik heb niet zo een zin om een abbonement te nemen namelijk
is er trouwens een overzicht van de modellen die gaan komen met de data erbij? het is nu een beetje gokken wanneer de volgende komt
Onderweg:
zaterdag even 2 aanwinsten erbij gekocht (om vast warm te lopen voor 5 april)
2 minardi's uit het jaar 2003 van nicolas kiesa en justin wilson. zo op het eerste gezicht lijken ze hetzelfde, maar er zijn toch enkele verschillen te zien.
foto's zo snel mogelijk
Onderweg:
Montezemolo schreef:Weer een paar F1's jouw collectie groeit en groeit maar Kun je het allemaal nog wel kwijt deze 1/18's ??
Montezemolo
Ik kan het nog kwijt, maar de ruimte begint wel schaars te worden nu
Onderweg:
Mooie aanwinsten die 1/18 F1 Minichamps Minardi's . Is toch mijn primaire verzameling (Minichamps Minardi's) Denk niet dat het model van Kiesa veel verzamelingen siert hier op het forum.
mfoeken schreef:Mooie aanwinsten die 1/18 F1 Minichamps Minardi's . Is toch mijn primaire verzameling (Minichamps Minardi's) Denk niet dat het model van Kiesa veel verzamelingen siert hier op het forum.
dat denk ik ook niet, ik wist eigenlijk tot een paar weken terug niet eens dat ie bestond. volgens mij is het namelijk niet gebruikelijk dat van zo'n laag geclasseerd team alle wagens uitkomen, maargoed hij is dus gelimiteerd op 1300 stuks dus hij is nog vrij exclusief ook voor een minichamps
Onderweg: