Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja FMGT deze is prachtig heb hem onlangs tijdens de kerst van m'n dochter cadeau gekregen in Crimson red en is zeer knap met z'n Bullit-logo's, nu nog afwachten welke fabricant de Bullit 2008 gaat uitbrengen
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
mis toch de echte nummerplaat op de klassieke Bullit Leuke aanwinst de nieuwe "Bullit" maar de oude is en blijft toch het mooiste. Een remake met de huidige Mustang zal trouwens niet verkeerd zijn
Ja, ik weet dat mijn oude bullitt niet de bullitt kentekenplaat heeft, jammer dat de licentie met AA stopte, maar goed, kentekenplaatje veranderen en het is een gewone groene Mustang
Vandaag trouwens een model gekregen, de Eleanor Mustang. Moest er toch maar een keer van komen Vond hem in eerste instantie te duur om aan te schaffe voor de verwachte kwaliteit. Is trouwens mijn eerste model dan ook van Shelby Collectibles. Valt me niet echt tegen eerlijk gezegd, maar het is ook niet je van het, maar dus wel een net model Hierbij de foto's :
Ja FMGT , eigenlijk mag deze niet in een mustangverzameling ontbreken en al bij al is hij toch wel mooi vind ik en moet zeggen naar mate de nieuwere modellen van deze nog vrij jonge modelfabricant aan komen zetten , ze toch elke keer weer beter afgewerkt zijn en vermoedt dan ook dat ze binnen 2 jaar op Autoart snelheid zitten. Wat niet wil zeggen dat het natuurlijk een mooie uitdaging voor ExactDetail zou zijn om deze een keertje op HighEnd niveau uit te brengen.
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"