Ben het daar niet mee eens.Ik heb 10 jaar bij een toyota honda dealer gewerkt en de klachten die je daar krijgt zijn heel wat anders dan bij een Renault dealer.Tuurlijk gaat er weleens wat kapot maar niet van de 100 auto's 90 kapot ofzo en dat hebben de jappen 10000 keer beter voor elkaar. Niet voor niks dat ze Toyota als grote voorbeeld geven.Droes schreef:och dat is toch onzin.. iedere fabrikant heeft wel eens problemen met motor en electronica.sybren schreef:Leve de megane???? hahaha die gasten moeten er eerst eens voor zorgen dat ze auto's maken die werken.Het disign mag mischien wel aardig zijn maar als de kwaliteid bagger is heb je er nog niks aan.Doe mij maar zo'n saaie Honda civic sport uit 2005.
P.S ik vind de nieuwe Golf er best knap uitzien.
een collega van mij heeft zo'n nieuwe civic, na 12000 km's turbo naar de eeuwige jachtvelden.
15000 km's airbag die spontaan ontploft, met een aanrijding tegen een boom tot gevolg..
allemaal keurig geregeld door de garantiedienst van Honda hoor, daar niet van.. maar hij praat nu ook over Honda zoals jij over Renault dusjah![]()
wil maar duidelijk maken dat een automerk betichten van slechte wagens maken wel bij iedere fabrikant zou kunnen en kan leiden tot eindeloze discussies![]()
ps: vind de nieuwe Golf er ook aardig uitzien, maar niet echt vernieuwend.. verkopen zal hij uiteraard wel, tis n Golf!
Dat je een Honda geval aangeeft wil nog niet zeggen dat ze allemaal kapot gaan. Ik kan je al 20 mensen vertellen waarvan de ramen naar benden gevallen zijn van een renault