Formule 1 2008

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2008

Bericht door rsh_scuderia »

Zonder de GP te hebben gezien kan ik al vertellen dat Lewis is benadeeld en Massa gestraft had moeten worden. Noemen het ervaringsdeskundigheid.

Lewis is Driving God en Goden moeten tegengewerkt worden de laatste tijd.
Als Lewis het WK wint dan had ik een t-shirt gedragen met een grote negert die een klein brits mannetje met een grijs bloempot kapsel draagt hard van achter batst :cool:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Jahaaa!!!! Eindelijk eens een schandaaltje! :mrgreen: :dance: :worshippy:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

CLK-GTR schreef:Dit illustreert tevens goed wat voor machtspelletje de F1 eigenlijk is, en wat die kleine wel niet allemaal kan bereiken door spelletjes te spelen:

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formul ... _terug.xml

Hopelijk werpt het z'n vruchten af! :angel:
Zonde.
De GP van Canada heeft altijd veel spektakel.
Waarom gaan ze niet op een andere amerikaans circuit rijden.
Laguna Seca iemand. :drool:
Afbeelding
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Laguna Seca is mooi, maar inhalen is echt een no go voor F1 wagens. Want dit soort acties zijn verboden in F1 :mrgreen:

YouTube http://www.youtube.com/watch?v=WemSbqharGk
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

:smoke: F1 anno 2008..... Never a dull moment :whistle:
Een verdienstelijke tweede plaats van Kubica, die nipt Raikonen van het lijf wist te houden.
En vooral de laatste ronde, met een (wederom) gevaarlijke actie van Hamilton om zijn rondje achterstand op Alonso te verdoezelen. :baby:
Al met al was het me het race-je wel..... :thump_up2:
Totdat de overrated studiocommentatoren :shhh: hun anti Ferrari liedje weer eens afdraaiden :think: :doh:
Het wordt tijd dat die Kalff iets anders gaan doen.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Ik vond het een zeer amusante Grand Prix. Vooral omdat de kanshebbers voor de titel toch niet de koelbloedigheid schijnen te hebben die ene zekere heer M. Schumacher wél had.
Alleen daardoor al een interessant Formule 1 seizoen.

Ook wel aardig vind ik het feit dat enkele reacties in bovenstaande berichten totaal gespeend zijn van enige objectiviteit,...maar daar is het tenslotte een forum voor,.....of niet ?. :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
harrienac

Bericht door harrienac »

ik vind dat als je die actie van hamilton al gaat bestraffen , dan moet je zoiets wel 40 x in een race gaan doen
maar hoe dat massa weer aan 1 extra punt wordt geholpen is echt schandalig
echt formule 1 onwaardig
56x 1:43 / 3x 1:18 / 3x 1:24 / 1x 1:64 modellen van verstappen
St. Paul

Bericht door St. Paul »

F40F50ENZO schreef: En vooral de laatste ronde, met een (wederom) gevaarlijke actie van Hamilton om zijn rondje achterstand op Alonso te verdoezelen. :baby:
:? Hij haalt hem gewoon in... Dat Ferrari ondertussen al 10 jaar een paar snelle rondjes draait tijdens de pitstop van de persoon die voor ze rijdt en zo een plaats wint moet toch niet betekenen dat heel F1 maar moet draaien om wie de handigste pitstop maakt? Jeetje een beetje actie op de baan moet toch kunnen lijkt mij...

Bovendien liet Alonso zien hoe het moet. Je ziet iemand aankomen die er voorbij wil, je weet dat het je geen drol uitmaakt of het die persoon lukt of niet.... Dus ga je gewoon even aan de kant. Weg probleem. Kan Massa nog erg veel van leren. :angel:

Vind het commentaar op Hamiltons actie erg overdreven (is dus wat anders dan compleet onterecht!!). Der Ubermeister deed nooit wat anders, ondanks zijn eigen geklaag er over, dan switchen van lijn bij de start. Er reden er meederen duidelijk te wijd en alleen Hamilton wordt gestraft terwijl zijn race toch al verkl**t was op dat moment. Al heb ik niet het idee dat zonder die straf of zonder het tikje het een erg goede race voor hem was geweest.

Jammer dat een beetje actie op de baan nauwelijks meer getolereerd wordt, nou ja, in een aantal gevallen dan. Als je bedenkt hoe Kimi hem een paar races geleden tussen de Mac en de Williams gooide onder gele vlag en hoe Massa in Italie de chicane zo hard nam dat hij hem nauwelijk meer kon halen... De rijder die hij daar toen mee inhaalde moest vol in de remmen om een botsing te voorkomen... Als zelfs de 2 meest dooie commentatoren (Canvas) die we kennen al beginnen op te merken dat straffen wel erg onregelmatig uitgedeeld worden... Vandaag voor de zoveelste keer overtuigd dat het geen toeval was dat Ferrari zonder hulp 20 jaar geen kampioen kon voortbrengen. Dit jaar lukt het ze iig weer niet.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Vandaag voor de zoveelste keer overtuigd dat het geen toeval was dat Ferrari zonder hulp 20 jaar geen kampioen kon voortbrengen. Dit jaar lukt het ze iig weer niet.
Nu ook al bijna tien jaar zonder titel (s)maakt bijzonder bitter he ? :thump_up2:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:
Vandaag voor de zoveelste keer overtuigd dat het geen toeval was dat Ferrari zonder hulp 20 jaar geen kampioen kon voortbrengen. Dit jaar lukt het ze iig weer niet.
Nu ook al bijna tien jaar zonder titel (s)maakt bijzonder bitter he ? :thump_up2:
Valt mee, ik tel de Ferrari overwinningen al niet meer mee sinds ze wilde opgeven als ze geen hulp zouden krijgen. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
CLK-GTR

Bericht door CLK-GTR »

Sterk gesproken St. Paul! :thump_up: Jammergenoeg begin ik ook steeds meer gevoelens te krijgen die jouw mening ondersteunen!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

:lol:
Wat een lutsers bij de FIA.
Midget Massa haalt een zelfde actie uit als Lewis the driving GOD. Midget Massa krijgt een drive through, terwijl een tijdstraf van 25 seconde in dit geval dus beter was geweest.
Daarnaast geeft Kimi verschillenden rijders, net zoals Lewis the driving GOD, geen ruimte zodra hij hen heeft ingehaald. Hier hoor ik alleen niemand over...
Midget Massa ramt bijna Bourdais te lucht in; Bourdais een tijdstraf :lol:

Ik zeg voor Brazilie (mist er niet veel veranderd, het volgende scenario. Heikki maakt zichzelf dit jaar eens nuttig en ramt midget Massa in T1 er af.
Lewis hopt over een curbstone en ramt de GAYMW van Timmmeeeh en Lewis is dikke terecht kampioen. Fool prove plan.
Zo zijn de grootste rijders ooit immers aan hun WK's gekomen. Nou ja, Senna dan. :thump_up:
boerke04

Bericht door boerke04 »

rsh_scuderia schreef:Lewis hopt over een curbstone en ramt de GAYMW van Timmmeeeh en Lewis is dikke terecht kampioen. Fool prove plan.
Denk 't niet, dan schrappen ze Driving God uit het WK klassement zoals ze in 1997 bij schumachert hebben gedaan en is Massa alsnog kampioen :cry: :thump_down:
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Toch is de FIA erg handig gebleken gisteren :thump_up: , van de gefrustreede kip die achter de TieVie vandaan kwam heb ik toch door de frustratie behoorlijk wat werk verzet :lol: :lol: :cool:

Maar wat een lachwekkende show was het weer, de Comedy Capers is er niks bij :lol: :lol:
CLK-GTR

Bericht door CLK-GTR »

Door al het gedoe rondom die straffen zou je nog bijna vergeten wat voor sensationele overwinnig Alonso heeft geboekt! :worshippy:

Edit:

Dit zijn wel twee interessante berichten:

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/1 ... k-geraakt/

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/1 ... ar-ik-kan/
Plaats reactie