Het is weer tijd voor een update! Vorige keer had ik deze bij Schuiten, beide leuk geprijst, al gespot en eergister moest ik er in de buurt zijn dus toch maar even langs gegaan en besloten ze mee te nemen

.
De Panoz vond ik altijd al geneig en moest toch eens in m'n verzameling komen. Er was ook nog een gele maar die trekt me echt niet. Op de één of andere manier ogen de meeste gele AA's van de eerste paar jaren gewoon niet helemaal lekker. Goed gekozen dus voor de zilvere, de kleur die hem denk ik het beste staat al is de rode die op de markt is ook wel leuk met dat beige binnenste
-- Panoz Roadster --
Dat er voor deze Beamer UK livery was, was me eigenlijk pas vorige keer in de winkel opgevallen en ik vond het eigenlijk wel erg vet staan! Tevens leuke combi met wat engels spul hier

Één ding had ik niet verwacht, de strepen onder de linker koplamp zijn (twee!) decal stickers! Kennenlijk een te lastig hoekje ofzo, naja als het ooit los komt is het niet eens zo'n ramp, maar tis jammer dat ze ervoor gekozen hebben dit kleine stukje te stickeren. Overigens over decals gesproken, dat zag ik ook voor het eerst en had het niet verwacht, de Sunstar rally Focussen zijn volledig gestickerd
-- BMW 330 WTCC --