AutoWolf 26-12-2010 Ertl 1966 Chevy Biscayne p72
Re: AutoWolf 14-6-2009 1:43 Ford Comete Coupe (1951) p25

PS heb altijd gevonden dat Karmann Ghia zich hierop gebasseerd heeft voor de VW Karmann/Ghia

Koeliewoeliejoelie (spasme
) Vette wagen WeerWolfje
De kleur staat hem bijzonder goed. Beter dan een paarse 5-serie 

Hartstikke bedankt voor jullie reacties weer!
@ Guy: Ik ga het Bondracer topic even napluizen voor de wit/zwarte. Denk dat het er mooi uitziet. Heb je het over de daklijn van de K/Ghia en de Comete of over het geheel?
@ Straatauto: De oranje vond bij mij geen ingang door de blauwe> deze vormt een mooi duo samen met de gele Schuco Senator die ik heb. Ik moet zeggen dat dit een van de mooiste 1:43 ers is die ik heb: Het komt echt overeen met de werkelijkheid, zeker de voorkant. Alleen die wielen: klopt mijn idee dat deze pas onder de E2 kwamen?
@ Wielbitch..euh..dop
Praat geen vuilnis over mijn paarse Bimmer!!
Smaken verschillen. Thanks voor het compliment voor de Komeet. 
Wolf.
@ Guy: Ik ga het Bondracer topic even napluizen voor de wit/zwarte. Denk dat het er mooi uitziet. Heb je het over de daklijn van de K/Ghia en de Comete of over het geheel?
@ Straatauto: De oranje vond bij mij geen ingang door de blauwe> deze vormt een mooi duo samen met de gele Schuco Senator die ik heb. Ik moet zeggen dat dit een van de mooiste 1:43 ers is die ik heb: Het komt echt overeen met de werkelijkheid, zeker de voorkant. Alleen die wielen: klopt mijn idee dat deze pas onder de E2 kwamen?
@ Wielbitch..euh..dop

Wolf.

en ivm de Karmann/Ghia van VW bedoelde ik het gehele lijnenspel , die Comete is van 1951 , die K/Ghia van in de jaren 60 , dus ik persoonlijk vind dat de VW heren toch wel een beetje ge-Copy-Paste hebben

Groeten Guy
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Mooie, aparte en elegante wagen, Wolf, ziet er goed uit 

Re: AutoWolf 21-6-2009 1:43 Schuco® Opel Rekord E blau p26
Der Rekord ins blau:

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

- mercedes fan
prachtig modelletje

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Beste Wolf,
eerst nog van harte gefelicidinges, ik hoop dat je er een mooie dag van kan maken, met veel mooie cadeaux.
Top aanwinst deze Schuco Opel Rekord E
Ik kan me nog herinneren, dat er een diesel versie was, met een enorme bult op de motorkap, zowel als sedan als station. Een vader van een vriendje op de basisschool reed zo'n wagen, hij was vertegenwoordiger in eh.................. kweet het niet meer.
Of was het misschien inhoud van het motorblok, geen idee meer, het is al wat jaren geleden, joh.
En in 1:1 zie je ze haast niet meer rijden.
Ik vind je Rekord echt prachtig, ook in deze kleur met die velgen, ja zo waren ze toen.
Maar ik ff zitten kijken naar die achterkant, met de chrome omlijstijng om de acherlichten.
Was dit niet toen alleen op de duurdere Commodore uitvoering te koop
Commodore was toendertijd, het model tussen de goedkopere Rekord en de heelveel duurdere Senator.
De Senator serie had alles, andere vookant, grote motor, LM velgen, veel chrome, mooie bekleding enz., enz.
iig heelveel plezier met deze nieue aanwinst, Ron
eerst nog van harte gefelicidinges, ik hoop dat je er een mooie dag van kan maken, met veel mooie cadeaux.

Top aanwinst deze Schuco Opel Rekord E

Ik kan me nog herinneren, dat er een diesel versie was, met een enorme bult op de motorkap, zowel als sedan als station. Een vader van een vriendje op de basisschool reed zo'n wagen, hij was vertegenwoordiger in eh.................. kweet het niet meer.
Of was het misschien inhoud van het motorblok, geen idee meer, het is al wat jaren geleden, joh.

En in 1:1 zie je ze haast niet meer rijden.
Ik vind je Rekord echt prachtig, ook in deze kleur met die velgen, ja zo waren ze toen.
Maar ik ff zitten kijken naar die achterkant, met de chrome omlijstijng om de acherlichten.
Was dit niet toen alleen op de duurdere Commodore uitvoering te koop

Commodore was toendertijd, het model tussen de goedkopere Rekord en de heelveel duurdere Senator.
De Senator serie had alles, andere vookant, grote motor, LM velgen, veel chrome, mooie bekleding enz., enz.
iig heelveel plezier met deze nieue aanwinst, Ron

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Weer een mooie klassieker, wolf
Dat blauw staat het trouwens opvallend goed 

Dank voor de reakties weer.
Over die 2.3 D. Ik zag eens een typebadge op zo een gare diesel waar 2 letters van waren omgedraaid. I.p.v. Rekord stond er Rokerd 2.3D.
So true ook nog!
@ Ron: Dat van die omlijstingen kan kloppen ja. Maar dit was wel de "Berlina" uitvoering, de duurste/meest luxe van de range. Ik zoek het eens op.
Wolf.

Over die 2.3 D. Ik zag eens een typebadge op zo een gare diesel waar 2 letters van waren omgedraaid. I.p.v. Rekord stond er Rokerd 2.3D.

@ Ron: Dat van die omlijstingen kan kloppen ja. Maar dit was wel de "Berlina" uitvoering, de duurste/meest luxe van de range. Ik zoek het eens op.
Wolf.

Laatst gewijzigd door AutoWolf op ma 22 jun 2009 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
mooie foto's 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;