Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen!
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: Nick's 1:18 Geslaagd voor Rijbewijs!!
Dikke proficiat met het behalen van je rijbewijs. 

- gerardduinkerken
Idd gefeliciteerd met het behalen van weer een mijlpaal in je leven.
Nu zuinig er op zijn je rijbewijs en je leven
Nu zuinig er op zijn je rijbewijs en je leven
Gefeliciteerd Nick!
Ik hoop ik ook binnenkort

Ik hoop ik ook binnenkort

Dankjewel allemaal!
Helaas nog geen 18 dus nog in het 2todrive programma, dus lekker(....) met m'n ouders erlangs rijden...
En dat houdt helaas ook in dat ik nog geen auto op mijn naam mag hebben staan, dus die auto moet nog (minimaal) een jaartje wachten.
Tot die tijd lekker in de auto van m'n vader of moeder rijden!
Ook niet verkeerd, een Lexus CT200h of de auto van m'n moeder, een Peugeot 206 en we hebben dan nog een golf 3 cabrio, dus ik heb niet te klagen. De eigen auto zal waarschijnlijk wat langer op zich laten wachten. Eerst liever een eigen motor (is wat goedkoper):oops:

Helaas nog geen 18 dus nog in het 2todrive programma, dus lekker(....) met m'n ouders erlangs rijden...
En dat houdt helaas ook in dat ik nog geen auto op mijn naam mag hebben staan, dus die auto moet nog (minimaal) een jaartje wachten.
Tot die tijd lekker in de auto van m'n vader of moeder rijden!

“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

Ach wees blij dat je al mag rijden! Als ik mn rijbewijs heb moet ik eerst ook nog half jaartje (ruim) onder begeleiding rijden, maarja ik mag tenminste al rijden!
En over nog geen 18 dus geen auto: Ik heb al een auto en ben nog 17 :p Dus mogelijkheden genoeg hoor!
Die auto's van je ouders zijn idd ook niet heel verkeerd om in te rijden!

En over nog geen 18 dus geen auto: Ik heb al een auto en ben nog 17 :p Dus mogelijkheden genoeg hoor!
Die auto's van je ouders zijn idd ook niet heel verkeerd om in te rijden!
Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!
Je kunt nu nog mooi een jaartje sparen voor je auto/motor!

Je kunt nu nog mooi een jaartje sparen voor je auto/motor!
proficiat met het slagen van je examen!
ik heb m'n effectieve rijbewijs sinds bijna 2 maand (praktijk exmen achter de rug al)
sinds ik gestart ben met rijden (8maandjes terug) heb ik, als ik het goed heb, al zo'n 10 tot 12 000KM afgelegd gehad
1x je er mee start vliegen de km's erdoor hoor!

ik heb m'n effectieve rijbewijs sinds bijna 2 maand (praktijk exmen achter de rug al)
sinds ik gestart ben met rijden (8maandjes terug) heb ik, als ik het goed heb, al zo'n 10 tot 12 000KM afgelegd gehad

1x je er mee start vliegen de km's erdoor hoor!
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je rijbewijs!
En nu? Alle kleine autootjes buiten om een grote te sponsoren?
Ga je ook voor het motorrijbewijs? Doen! Later krijg je er spijt van als je het niet zou halen.
Zouden ze iedere beginnende chauffeur moeten verplichten, leer je rekening houden met anderen.
Ik heb dat gehaald op mijn 18, en ben pas voor het autorijbewijs gegaan op mijn 23
Rij ondertussen ook al weer 22 jaar met de motor.

En nu? Alle kleine autootjes buiten om een grote te sponsoren?

Ga je ook voor het motorrijbewijs? Doen! Later krijg je er spijt van als je het niet zou halen.
Zouden ze iedere beginnende chauffeur moeten verplichten, leer je rekening houden met anderen.
Ik heb dat gehaald op mijn 18, en ben pas voor het autorijbewijs gegaan op mijn 23

http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
- Ferrarifan
- Contacteer:
Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs
Ik zal extra goed uitkijken 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Bedankt iedereen!
) En ik hou teveel van modelauto's verzamelen om ze eruit te gooien voor een 1:1..
Het motorrijbewijs moet er zeker komen, ik rij nu al sinds m'n 12e brommer en m'n 14e ongeveer (iets ouder) al schakelbrommer. En dat rijbewijs moest er ook maar komen
dus dat heb ik ook al een jaar. Ik merkte ook tijdens het rijlessen in de auto al dat ik daar profijt van had (ivm kijktechnieken) en je leert wel dat je op zo'n 2wieler wat kwetsbaarder bent.
Mijn vader rijdt ook al jaren motor heb ik altijd geweldig gevonden, dus dat rijbewijs moet er voor mij dus ook komen
Helaas voor mij wordt het dan eerst een 125cc, maargoed daar moeten we maar mee leven
Maar het gaat altijd nog sneller dan een brommer!

Bedankt! De modelauto's gaan er zeker niet uit, een auto is me nu gewoon nog te duur (vooral de verzekering enzo de aanschaf valt op zich nog wel mee voor gewoon een normaal startersautotje.. Hoef niet te beginnen in een Bimmer oidschuifelhoofd schreef:Gefeliciteerd met je rijbewijs!![]()
En nu? Alle kleine autootjes buiten om een grote te sponsoren?![]()
Ik heb dat gehaald op mijn 18, en ben pas voor het autorijbewijs gegaan op mijn 23![]()

Het motorrijbewijs moet er zeker komen, ik rij nu al sinds m'n 12e brommer en m'n 14e ongeveer (iets ouder) al schakelbrommer. En dat rijbewijs moest er ook maar komen

Mijn vader rijdt ook al jaren motor heb ik altijd geweldig gevonden, dus dat rijbewijs moet er voor mij dus ook komen

“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

Gefeliciteerd ermee. 

Re: Nick's 1:18 update Aston Martin DB5 James Bond
Bedankt voor de felicitaties!
Hier dan weer een update van een modelauto, de altijd geweldige Aston Martin DB5 van James Bond uit Goldfinger. Gemaakt door Autoart en (als ik me niet vergis) dit is de eerste versie, dus met alle werkende gadgets en zonder dakplaat.
Toch ook een soort van mijlpaal in de verzameling, het is namelijk het eerste model dat ik heb opgehaald waarbij ik zelf heb gereden
Het model is werkelijk prachtig! De knop voor het bedienen van de schietstoel is ook erg mooi weggewerkt, dit is namelijk in de middenconsole, in tegenstelling tot KITT, waarbij het gewoon een knop is langs de stoel. De opklappende mistlampen en achterlichten zien er ook geweldig uit, alleen gaat bij mijn model de plaat voor de achterruit (de kogelwering) niet makkelijk terug de kofferklep in, maar dat maakt niet uit, die staat toch continu omhoog in de vitrine!
Hier dan wat foto's:

De omklappende kentekenplaat en achterlicht (één van de 2 valt helaas om en blijft niet staan, maargoed)

Het geweldige interieur met de radar e.d.

De schietstoel:

Het motorblok

De uitschuifbare wielmoeren

En dan nog de omklappende mistlampen met de mitrailleurs erachter

Wat me ook nog opviel was dat het model een superleggera betreft. Nooit geweten

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

Hier dan weer een update van een modelauto, de altijd geweldige Aston Martin DB5 van James Bond uit Goldfinger. Gemaakt door Autoart en (als ik me niet vergis) dit is de eerste versie, dus met alle werkende gadgets en zonder dakplaat.

Toch ook een soort van mijlpaal in de verzameling, het is namelijk het eerste model dat ik heb opgehaald waarbij ik zelf heb gereden

Het model is werkelijk prachtig! De knop voor het bedienen van de schietstoel is ook erg mooi weggewerkt, dit is namelijk in de middenconsole, in tegenstelling tot KITT, waarbij het gewoon een knop is langs de stoel. De opklappende mistlampen en achterlichten zien er ook geweldig uit, alleen gaat bij mijn model de plaat voor de achterruit (de kogelwering) niet makkelijk terug de kofferklep in, maar dat maakt niet uit, die staat toch continu omhoog in de vitrine!
Hier dan wat foto's:

De omklappende kentekenplaat en achterlicht (één van de 2 valt helaas om en blijft niet staan, maargoed)

Het geweldige interieur met de radar e.d.

De schietstoel:

Het motorblok

De uitschuifbare wielmoeren

En dan nog de omklappende mistlampen met de mitrailleurs erachter

Wat me ook nog opviel was dat het model een superleggera betreft. Nooit geweten

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Echt een geweldig model.
Het is eigenlijk de tweede versie van de DB5 007 van AA. De eerste versie heeft helemaal geen wapens. Heb beide ook in de kast staan. Werkelijk waar prachtige modellen. Ik ben benieuwd wat Hotwheels ervan gaat maken, want die heeft hem ook aangekondigd.
Al met al een prachtige aanwinst

Al met al een prachtige aanwinst

Mooie aanwinst!