Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tja, details zijn er niet zo heel veel. Het is gewoon het beste model van de Testarossa op die schaal en wat dat betreft vind ik hem de prijs wel waard. Ik ben er blij om dat ze er een buitenspiegel op hebben gezet, en ook dat het er slechts 1 is (geeft m toch wat speciaals). Ik had hem altijd als Burago en daar was geen detail aan te bekennen. Deze Elite is een stuk natuurgetrouwer maar als deze order in handen was gekomen van AA of Kyosho was het vast net wat beter gegaan...
Vanochtend binnengekregen: Deze hele mooie Ferrari 575 Superamerica van Hotwheels Elite. Ik vind het een heel mooi model, goed afgewerkt en oog voor detail zoals ik van de FXX ken.
Echt een hele mooie,kan het glazendak ook nog verduisteren als de echte? Hij is echt super(america) gedetailieerd
Zelfs de wielmaat klopt! Wat een Bella Macchina!
Ik hoop dat Ixo niet te snel wacht met Ferrari's als de Fxx,F599 GTB en/of SuperAmerica......1/43 is nou eenmaal mijn schaal
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik van het echte model moet vinden, maar dit schaalmodel ziet er echt super netjes uit. Vooral de velgen en remschijven vind ik erg mooi