Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Verlaagde RS4 is alweer een tijdje binnen. Overgenomen van mevrouw lexusfreak.
Samen op de pic met m'n gemode M3 cabrio:
Volgende week komt er een zwarte e46 M3 cabrio die ook een verbouwing ondergaat (CSL velgen en face lift achterlichten) en een Subaru WRC 2001 Nightversion.
Greetz
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Scapa!
Erg mooie aanwinsten, en vooral de gemode BMW die je al had vind ik erg mooi
Staan hier fotos van de M3 CSL die uit elkaar ligt welke je van MrDjM had over genomen?
De CSL ligt nog bij DJ-M. Hij kan zo weer in elkaar alleen zitten er nu de minder mooie achterlichten in en gewone M3 wielen onder. Maar na de zomervakantie wil ik daarmee aan de gang gaan. Wil hem helemaal wit hebben op het dak na, en dan de nieren en velgen zwart. Er komen dan GMP velgen onder. Maargoed, eerst wat prutsen aan een goedkoope maisto om het spuiten een beetje onder de knie te krijgen. Heb geen foto's van de Kyosho CSL.
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.