Formule 1 2008

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Tom_Aston-Martin

Re: Formule 1 2008

Bericht door Tom_Aston-Martin »

ik heb me weer zitten opvreten voor de TV :evil: Kijk naar een Nakajima, elke race ramt hij z'n voorvleugel wel kapot op een andere coureur, en dan krijgt Hamilton een Drive Trough als hij iets te wild een bocht in rijd. Hij raakte niemand!! En ja, wat Allard Kalff al zei, Massa kan hard rondjes rijden, maar racen kan hij niet.
Afbeelding
Regenkaiser

Bericht door Regenkaiser »

Nog een interessant bericht:

http://www.f1world.be/f1_nieuws.aspx?34_5=3378

Als Hamilton hem inderdaad heeft geraakt vind ik de straf terecht en had ook Kovalainen bestraft moeten worden.
Massa is terecht bestraft, maar na alle incidenten reed Massa op een gegeven moment op de 13e plaats en Hamilton op de 14e.
Massa wordt uiteindelijk achtste (na straf Bourdais zevende) en Hamulton 12e.
Wie kan er nou niet racen (!?) :evil: Allard Kalf (de man die zichzelf zo grappig vindt en nog nooit iets heeft bereikt...)
Tom_Aston-Martin

dat zeg ik, hij kan hard rondjes rijden, maar racen niet, heeft hij één coureur met een goede inhaalactie ingehaald gister? Nee! Misschien op snelheid op het rechte stuk, maar verder niet :wink:
Afbeelding
Regenkaiser

Bericht door Regenkaiser »

Tom_Aston-Martin schreef:dat zeg ik, hij kan hard rondjes rijden, maar racen niet, heeft hij één coureur met een goede inhaalactie ingehaald gister? Nee! Misschien op snelheid op het rechte stuk, maar verder niet :wink:
Hamilton heeft alleen Button ingehaald...op het rechte stuk!
Vond de inhaalactie van Massa op Webber toch wel spectaculair (en idioot :mrgreen: )....
Inhalen kan tegenwoordig al bijna niet meer, wie heeft er de laatste tijd wel iemand op de baan (en dan niet op het rechte stuk) ingehaald?
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Sommige mensen luisteren teveel naar Allard Kalf... Iedere race waarbij Hamilton ook een fout maakte heeft hij ook bijnageen punten gehaald dus een beetje meten met 2 maten.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Tom_Aston-Martin

Ik zeg niet dat Hamilton goed heeft geracet! Verre van dat! Hij reed vanaf ronde 1 een verloren race, maar nu had ik het over Massa :wink: En idd, de actie met Webber was eerder idioot dan goed :shock:
Afbeelding
F40F50ENZO
Schaal: 1:18

Bericht door F40F50ENZO »

fish88 schreef:Sommige mensen luisteren teveel naar Allard Kalf...
Iedereen luistert teveel naar Allard Kalff, gelukkig doet hij alleen de nabeschouwing.......
Zorg dat de TV de volgende keer op tijd uit staat :doh:
Laatst gewijzigd door F40F50ENZO op di 28 okt 2008 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Hamilton zat in de 1ste bocht wel degelijk fout, samen met zijn team maatje.
Massa zat fout bij de botsing bij , maar niet bij die van sebastian.

feit blijft dat massa uiteindelijk in de punten is geeindigd en hamilton niet.

2wedstijden te gaan en 5 punten verschil, worden hopelijk 2 mooie racen om te kijken met massa als uiteindelijke winnaar!!

Niek :cool:
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Tom_Aston-Martin schreef:ik heb me weer zitten opvreten voor de TV :evil: Kijk naar een Nakajima, elke race ramt hij z'n voorvleugel wel kapot op een andere coureur, en dan krijgt Hamilton een Drive Trough als hij iets te wild een bocht in rijd. Hij raakte niemand!! En ja, wat Allard Kalff al zei, Massa kan hard rondjes rijden, maar racen kan hij niet.
Grappig dat Coronel en Kalff in de nabeschouwing, overigens het enige wat ik van de race heb gezien, eerst roepen dat de McLaren actie bij de start gewoon racen is, vervolgens roepen dat Massa dat niet kan, om daarna het fantastische duel van 2007 in herinnering te roepen tussen Kuboca en jawel... diezelfde Massa... en vervolgens een kwartier zitten mauwen over een INHAALactie van wederom diezelfde Massa :thump_up2:

Als Kalff de Clio tussen Pim Verschuur en Frans v/d Riet en de vangrail op Zandvoort door drukt is dat fantastisch, en vooral echt racen... en als Massa zo'n actie uithaalt is het een idioot.

En dan meet de FIA met twee maten ??? :nuts:

Ik begin stiekem met St.Paul mee te hopen dat Kubica de titel gaat pakken... Zowel de titelkandidaten van McLaren als Ferrari zijn totaal niet stressbestendig en maken er allebei een potje van, in elk geval een wereldkampioen onwaardig!! De respectievelijke tweede rijders van beide teams staan nooit klaar om de kruimels op te pakken als hun kopmannen wegvallen, maar laten zich nota bene door Alonso in zijn brakke Renault de kaas van het brood eten :snooty:

Ferrari heeft teveel verkloot voor constructeurstitel en McLaren rijdt in een gestolen wagen... dus de teams horen die titels ook al niet te winnen ! :D

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Leuk, weer al die onzin.
De actie op Bourdais is duidelijk een gevalletje " gestolen punten". Maar dat zijn we van Ferrari wel gewend, toch? :wink:

Had Bourdais zijn Torro Rosso maar laten staan. Massa terecht geen punten gehaald en Bourdais heeft nu ook niks meer.
Onrecht is erg vervelend. Ik hoop dat Heikki Massa er af ramt in China of Brazilie en Lewis er vandoor gaat met de punten. Is Heikki toch nog een nuttig geweest.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Toch wel grapig om te lezen dat iedereen Hamilton afbrand om zijn inhaal actie in de eerste bocht, maar met 4 blokkerende wielen iemand voorbij gaan noem ik geen inhaalactie, meer een reddingspoging om niet achterop te klappen. En nog vreemder vind ik dat 70% van het veld roept, zegt en toegeeft dat ze allemaal de apex van de bocht missen, meerendeel komt er alsnog goed doorheen omdat de heren in de voorste gelderen ver doorschieten en daardoor ontstaat er toch wat ruimte, had wel lachen geweest als Hammie en Kimi de apex wel hadden gehaald, allebei rond door tegen elkaar aan te klappen en een mooie pile-up van een paar miljoen :lol:

En die bull-shit die Massa uitkraamt over zijn afsteken van de chicane en crash met Hamilton tot gevolg dat hij helemaal niet fout zat is helemaal :lol: :lol:

Gelukkig kan ik Zondag weer echt racen zien, live en nog goedkopert ook :drool:
CLK-GTR

Bericht door CLK-GTR »

Ik ga gewoon kijken, maar hoop nu eens op een race zonder straffen en agressief en kampioen-onwaardig gedrag, van alle kampen! :thump_up:
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Markopolo schreef:
Gelukkig kan ik Zondag weer echt racen zien, live en nog goedkopert ook :drool:
Zondag, dat wordt me weer wat ja! :cool: Fijn naar Zolder :dance:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Nog meer lachen :lol: :lol:
Formule 1-coureurs niet blij met Hamilton
Uitgegeven: 14 oktober 2008 09:49
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2008 10:14

AMSTERDAM - Lewis Hamilton maakt zich steeds minder populair bij zijn collega's in de Formule 1. De Britse McLaren-Mercedes-coureur zou er een te agressieve rijstijl op na houden.

Robert Kubica stoort zich al langer aan zijn tegenstander en vindt dat Hamilton het afgelopen weekend op de Fuji Speedway in Japan ook weer te bont maakte.

De Pool heeft liever Felipe Massa als wereldkampioen dan Hamilton. De Brit kwam de laatste tijd in opspraak door Timo Glock, Kimi Räikkönen en Fernando Alonso af te snijden.

Het AD tekende uit Kubica's mond op: "Er zijn twee mogelijkheden: óf iemand rijdt hard maar fair, óf iemand rijdt te agressief en te zelfverzekerd. Wat hij deed op Monza door Glock het gras in te dwingen, of dat Alonso op de rem moest trappen om een botsing te voorkomen, dat is veel te gevaarlijk."

"De anderen denken er hetzelfde over", zegt hij over zijn medecoureurs. "Maar uiteindelijk kunnen we er alleen over praten. Wanneer iemand ervan overtuigd is dat hij zulke dingen mag doen, dan hebben we verder geen invloed."

De hoofdpersoon in deze rel gaat niet in op de aantijgingen. "Ik praat wel op het asfalt. Ik denk dat iedereen hierover een eigen mening heeft en dat respecteer ik. Verder wil ik er niet op ingaan."
Formule mietjes :lol: Reed op Monza alles aan het snot in de regen, helaas voor weinig eer, maar de dames zijn weer op hun gelakte teentjes getrapt :roll:

Kneuzenkermis :dance:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Zo weinig respect voor Racing GOD! :snooty: :thump_down:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Plaats reactie