Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
bedankt dat je aan me denkt, maar kits verzamel ik (tot nu toe) niet. Ik heb een keer een revell renault geprobeert maar ze zijn van té matige kwaliteit om ze erbij te nemen. Metalen kits heb ik alleen van auto's waar geen diecast van is, je moet ergens te grens trekken he...
wellicht komen er wel ooit wel kits bij, maar voorlopig heb ik dat niet gepland en hou ik het bij diecast.
dat zijn inderdaad gave dingen, maar deze verkoper heeft de figuren niet zelf gemaakt aangezien ze zo op een website te krijgen zijn. Wel erg fraai uiteraard. Op dit moment moet ik echter sparen voor de release van de officiele modellen...
het valt wel mee, ik koop alles in meervoud, wordt veel gevraagd om modellen door te sturen etc waardoor ik dit jaar al 7 modellen heb gekocht zonder er echt wat op achteruit te gaan.