Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Als ik eens mag vragen (weet niet of er topic over is): hoe maak jij toch die foto's zo mooi?? Ik heb nu ook een macro foto studio. Komt neer op een witte kubus met statief, 2 felle spots en 2 doeken (wit en blauw) om er onder te leggen. Ik kom echter bij lange na niet in de buurt van deze kwaliteit. Zou je iets kunnen vertellen over jouw opstelling?
Mooie aanwinst , volgens mij de mooiste kleur voor de superleggera. De gele versie brengt me wel aan het twijfelen maar ik denk dat ik toch bij de witte blijf.
Geen douane tussenkomst deze keer?
Laatst gewijzigd door lambo op do 01 okt 2009 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen de prijs valt nogal tegen, maar voor een MR valt het natuurlijk nog mee, heb ondertussen ook de Reventon van MR in 1/18 toegevoegd aan mijn verzameling ... en eerlijk gezegd vind ik hem wel iets beter afgewerkt dan de AutoArt versie, maar ik moet toch toegeven dat ik ze toch te duur vind, gelukkig heb ik de mijne van mijn schoonbroer gekregen die hem voor een prijsje via eBay gekocht had
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Alleen de prijs valt nogal tegen, maar voor een MR valt het natuurlijk nog mee, heb ondertussen ook de Reventon van MR in 1/18 toegevoegd aan mijn verzameling ... en eerlijk gezegd vind ik hem wel iets beter afgewerkt dan de AutoArt versie, maar ik moet toch toegeven dat ik ze toch te duur vind, gelukkig heb ik de mijne van mijn schoonbroer gekregen die hem voor een prijsje via eBay gekocht had
Hij komt binnenkort ook in het wit en oranje ( in Hong kong reeds leverbaar ) met SV in het groot op de zijkant