Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi is dan relatief Deze auto was de voorbode van een van de beste Sportscars die er ooit heeft bestaan, misschien wel de beste. Topcoureurs hebben er mee gereden en een palmares dat wil je niet weten. Ja, die 956/962 was oppermachtig. Kijk alleen maar naar Le Mans. Wauw. Mooi model Johan, mag ik weten waar ik deze kan bestellen???
Natuurlijk is hij in een sponsor livery anders en mooier. Helemaal met je eens. Maar als verzamelaar van dit type Porsche in 1:43 is dit een must. Deze 1ste uitvoering had niet eens spiegels in de 1ste test. Maar die had hij ook niet nodig. Hij reed alleen op de testbaan.
Maar ik vind deze nu net zo bijzonder omdat hij geen reclame heeft.
Gave aanwinst erbij.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
john schreef:Natuurlijk is hij in een sponsor livery anders en mooier. Helemaal met je eens. Maar als verzamelaar van dit type Porsche in 1:43 is dit een must. Deze 1ste uitvoering had niet eens spiegels in de 1ste test. Maar die had hij ook niet nodig. Hij reed alleen op de testbaan.
Dat vind ik ook. Het is niet het mooiste model qua livery maar wel een model wat het begin was een fijn stukje motorsport historie
Vandaag weer een model ontvangen (met dank aan Markopolo )
Het is de winnende Flying Lizard Porsche van de Sebring 12H 2008 ( de 2009 versie is onderweg). Weer een strak Sparkmodel.
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533