Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Van mij had hij of zij hem mogen houden Geintje uiteraard. Model ziet er goed uit. Mooie aanwinst uiteraard en je bent de eerste op het forum en denk dat er nog wel een paar zullen volgen
Ziet er echt heel erg cool uit Bart! En natuurlijk moet ik zo'n kanon ook in mijn vitrine krijgen. Alleen weet nog niet of ik de minichamps of de AA neem na het zien van dit plaatje!!
kwiebje schreef:Ziet er echt heel erg cool uit Bart! En natuurlijk moet ik zo'n kanon ook in mijn vitrine krijgen. Alleen weet nog niet of ik de minichamps of de AA neem na het zien van dit plaatje!!
Dat heb ik nou ook, erg gave wagie maar die Autoart's zien er toch wat bruter uit.
Nicey prachtige primeur Bart hij is erg geslaagd, ben eens benieuwd wat Aa ervan bakt, aan de snelheid waarmee ie uitgebracht is kunnen ze iig nog wel n puntje zuigen