Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Het is maar hoe je het bekijkt, ik vind het niet lelijk staan en als de deurtjes dicht zijn van de vitrine zie je die modellen beter staan. Maar op langer termijn zullen die blokjes er onder uit gaan en iets anders voor terug komen, maar dat is nog in development...
Bracer schreef:Heb nog niet nagedacht over het ondersteunen van de auto's, is dat echt nodig dan?!
Neuh. Het zijn toch geen luchtbanden? Kun je hooguit na een paar jaar zoals Peter Parker zegt wat last krijgen van vlakke stukken.
Ik vind het een beetje overdreven.
Die gaan niet zomaar weg, daar komt dan een leuk prijskaartje aan te hangen waar ik weer een paar mooie modellen van terug kan kopen. Wilde je dan al een bod uitbrengen
kwiebje schreef:Die gaan niet zomaar weg, daar komt dan een leuk prijskaartje aan te hangen waar ik weer een paar mooie modellen van terug kan kopen. Wilde je dan al een bod uitbrengen