Racing God z'n rijstijl bekritiseren, hoe durven ze.....

En dan die slaapverwekkend voorspelbare post hierboven om het vuurtje gaande te houden, ouwe successupportert !Leuke race om te zien. Alonso terechte kampioen van het jaar. Constanter, tactisch beter en Renault is een sterk team.
Afscheid van Schumacher (eindelijk). in tegenstelling tot anderen zal ik er geen traan om laten.
Ben benieuwd naar het volgende jaar.
Spyker-Ferrari.
Ferrari die ik weer kan steunen na al die Schumacher jaren
Honda, Toyota, BMW en RBR die op de deur zullen gaan klopppen. Ik kan niet wachten.
Toyota verlaat Formule 1 mogelijk voor Le Mans
Toyota wil vanaf 2011 graag weer deelnemen aan de 24 uur van Le Mans. De Japanse renstal beseft echter dat hier natuurlijk kosten aan zijn verbonden, en gezien de economische situatie verwacht men in de begroting geen plaats te kunnen vinden om Le Mans met de Formule 1 te combineren. De mogelijkheid bestaat dan ook dat 2011 het laatste seizoen van Toyota in de sport zal zijn.
Teambaas Tadashi Yamashina vertelde aan het Duitse Auto, Motor und Sport: "We willen graag deelnemen aan Le Mans, maar het definitieve besluit hierover hangt af van de ruimte in de begroting. Onder de huidige omstandigheden is het onwaarschijnlijk dat we parallel in Le Mans en de F1 zullen uitkomen. Het zal een keuze moeten worden."
Een mogelijk nieuw motorreglement in de F1 zou vanaf 2012 ingaan, waardoor Toyota zich genoodzaakt ziet om tot eind 2011 nog wel operationeel te blijven in de F1. In datzelfde jaar kan men dan ook in Le Mans debuteren met een hybride auto, wat vanaf 2010 toegestaan zal zijn.