Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
- Bugatti Veyron
Re: Mr. Dj M. --> New 1:18: Volvo C70 + Citroën Saxo VTS !!!
Prachtige Volvo! Heb hem zelf ook in het rood. Maar een vraagje: Van welk merk zijn de Rover 75's en waar heb je ze vandaan?

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
dat is echt een machtig mooi modelletje 

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
@Bugatti Veyron: Heb de rode Volvo nog nooit in het echt gezien, ergens lijkt het me een foute kleur voor een volvo maar het is wel stoer en sportief. Heb je er toevallig mooie foto's van geschoten?
Wat betreft de Rover 75's, ik neem aan dat je de Roewe 750 en de Mg7 bedoeld?

Dat zijn chinese dealer modellen, hier dus niet te koop en meestal heb je dan ebay nodig om eraan te komen. De Mg7 heeft overigens een setje Autoart Aston Martin V8 wielen eronder, die vond ik op ebay omdat die gozer het model verpest heeft met van die lelijke chromen dingen, maar goed ik blij dus
Mocht je de modellen nu willen, reken maar op 90 euro voor de Roewe en ik geloof dat je de Mg7 (pre-facelift) kan krijgen voor 112 euro inclusief verzenden. Op het moment is de pre-facelift van de 7 ook de enige op ebay, maar een over de tijd heen zijn er het meest facelift modellen aangeboden.
De Roewe 750 is overigens na de eerste foto's ook nog aangepast, chinese tekens eraf net als bij de 7 en hij heeft witte knippers en zwarte platen voor de nummerborden gekregen. Sinds de fotowedstrijd 'Statig' op Autoweek zijn er ook een paar vlaggetjes "gemonteerd".

Wat betreft de Rover 75's, ik neem aan dat je de Roewe 750 en de Mg7 bedoeld?

Dat zijn chinese dealer modellen, hier dus niet te koop en meestal heb je dan ebay nodig om eraan te komen. De Mg7 heeft overigens een setje Autoart Aston Martin V8 wielen eronder, die vond ik op ebay omdat die gozer het model verpest heeft met van die lelijke chromen dingen, maar goed ik blij dus

De Roewe 750 is overigens na de eerste foto's ook nog aangepast, chinese tekens eraf net als bij de 7 en hij heeft witte knippers en zwarte platen voor de nummerborden gekregen. Sinds de fotowedstrijd 'Statig' op Autoweek zijn er ook een paar vlaggetjes "gemonteerd".

Mooie aanwinsten Martin! Die Volvo heb je leuk gescoord. Mooie cabriolet. De Saxo is ook een leuke auto. Echt een boys jongelui racertje 

Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
- maikel
Oh die saxo is gaaf
maar waar moet je die nou kope?? want ik ken ze nergens vinden 

Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

- galleria ferrari
wat een waanzinnige modellen
ik ben jaloers
Gr. Dimitry

ik ben jaloers

Gr. Dimitry

mazda, zoom zoom

- Mr. Dj M.
Maikel, dat kan op de Otto-mobile site
[Otto-Mobile webshop]
Als je ook interesse hebt, de Renault 21 is vanaf morgen te krijgen en die wil ik. Lexusfreak begon ook over de Saxo dus misschien dat we weer een inkoopactietje kunnen doen
(Kijk even in het straatmodellen 1:18 deel en dan het Otto-Mobile topic.)

Als je ook interesse hebt, de Renault 21 is vanaf morgen te krijgen en die wil ik. Lexusfreak begon ook over de Saxo dus misschien dat we weer een inkoopactietje kunnen doen

(Kijk even in het straatmodellen 1:18 deel en dan het Otto-Mobile topic.)
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
ff terug naar de Volvo C70, coupe & Cabrio
heerlijke auto in 1:1 om in te toeren, mijn vader heeft er zo een staan. En qua flex in het onderstel, een stuk beter dan zijn voorganger uit 2001.
super wagen van Volvo V70 t6 enthausiast
De Saxo VTS, I love it
Ron

heerlijke auto in 1:1 om in te toeren, mijn vader heeft er zo een staan. En qua flex in het onderstel, een stuk beter dan zijn voorganger uit 2001.

super wagen van Volvo V70 t6 enthausiast

De Saxo VTS, I love it

Ron

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Twee geweldige modellen, die zie je niet vaak! Is dat Motorart een goed merk? Ziet er op de foto erg degelijk uit
.

- Mr. Dj M.
@MB 500 Sec Ronnie: Qua stijfheid, ja dat geloof ik wel, same story met de Saab. Maar als het om uiterlijk gaat vind ik de vorige C70 toch nog wel de mooiste, met z'n meer klassieke uitstraling. Doe maar een mooie donkerblauwe met beige interieur en laat aub de doorzichte koplampen voor wat ze zijn, dan is die met een setje mooie orginele wielen echt helemaal af.

@Silverarrow: Motorart is gewoon het merk van Volvo, meestal Shuco/Cararama of Welly in eigen verpakking. De C70 is het enige unieke product voor zover ik weet en er staat onder deze dan ook echt Motorart. Gezien de details en het knopje onder de motorkap, zodat je die makkelijk kan openen, moet het echter wel een Kyosho fabriekaat zijn. Met de details zit het bij deze dus wel goed, maar bij de rest valt het meestal tegen aangezien het merendeel van Welly is

@Silverarrow: Motorart is gewoon het merk van Volvo, meestal Shuco/Cararama of Welly in eigen verpakking. De C70 is het enige unieke product voor zover ik weet en er staat onder deze dan ook echt Motorart. Gezien de details en het knopje onder de motorkap, zodat je die makkelijk kan openen, moet het echter wel een Kyosho fabriekaat zijn. Met de details zit het bij deze dus wel goed, maar bij de rest valt het meestal tegen aangezien het merendeel van Welly is

- subarufreak
- Contacteer:
saxo is super!!!!
bestaan ze in nog andere kleuren ook?
bestaan ze in nog andere kleuren ook?

- Mr. Dj M.
Nee, Otto maakt modellen maar in één kleur. Komt er een andere kleur, dan wordt het een andere uitvoering. De kans dat dit echter gebeurd is klein, maar is bij de Clio wel gedaan omdat die zo populair was. Naast de Williams is de 16V gemaakt om het aantal tot 1500 aan te vullen. Die laatste werd in rood geleverd.
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Beste Mr. Dj M.Mr. Dj M. schreef:@MB 500 Sec Ronnie: Qua stijfheid, ja dat geloof ik wel, same story met de Saab. Maar als het om uiterlijk gaat vind ik de vorige C70 toch nog wel de mooiste, met z'n meer klassieke uitstraling. Doe maar een mooie donkerblauwe met beige interieur en laat aub de doorzichte koplampen voor wat ze zijn, dan is die met een setje mooie orginele wielen echt helemaal af.![]()
http://file.kbb.com/kbb/vehicleimage/ho ... cnv031.jpg
bedankt voor je respons,

Ik vind zelf die Volvo c70 CC best wel ok er uitzien, iig de achterkant, met die achterlichten, dat is een plaatje. Wat wel jammer is, is dat bijna de gehele range van Volvo op elkaar gaat lijken aan de voorkant.
De vroegere C70 cabrio, had in mij optiek een vriendelijker snuit (niet die groot uitstekende grill, zoals ze nu hebben). Lang geleden, ging pa's cabrio voor onderhoud (en een kapot gesneden softtop), en hij kreeg tijdelijk een coupe versie mee terug. Mocht toen ook wel ff sturen in de coupe, reed toch wel veel beter dan de cabrio en natuurlijk veel minder Flex.
Kreeg er weer een warm gevoel van / jeugdsentiment, naar mijn eerste auto: een 2e/3e hands goudkleurige Volvo 262 Bertone, met een zwart vinyl dak.
Dat van de Saabs, heb ik zelf ondervonden, proefrit gemaakt in een 900 cabrio en een gewone, tja je raadt het al: het werd de gewone 900 turbo 2.0 16V. Laag vliegen zonder vleugels

Ron