Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja dat dacht ik al dat U die bedoelde alleen is dat niet het model waarover ik het had, ik had het over het model van UT Models, aangezien AutoArt dat model niet maakt, U bedoeld de 996 Turbo s en ik had het over de 993 Turbo S
Ja korrekt dat is de 996
Maar ik dacht dus in algemeen turbo s uitvoeringen omdat je schreef van UT en ERTL Anson vandaar mijn opmerking over de Auto-Art
Tijd voor een nieuwe update, dit maal wat rapper dan anders omdat ik een aantal goede deals heb kunnen sluiten, dus de rode UT 993 Turbo was niet de afsluiter van dit jaar sterker nog zeer wss komen er na deze 2 Targa's nog 1 laatste update van dit jaar
Anson - 911 Carrera 2 3.6 Targa 964 (wit) 1990
Anson - 911 Carrera 2 3.6 Targa 964 (zwart) 1990
@ Porsche 917KH
Dat vind ik ook, ik hoop dan ook gauw de set compleet te hebben, ik weet dat er de volgende kleuren zijn weet iemand of er nog meer kleuren zijn:
-zwart
-wit
-rood
-groen
-blauw
-paars
en van de cabrio versie
-rood
-zwart
-groen
-geel
-grijs
@Boskoos
Mee eens, daarom maar gauw de rest opsporen haha
oja er volgen de komende weken nog wat nieuwe modellen 6 om precies te zijn, welke? dat zien jullie wel