F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

het enige saaie aan vandaag zijn de "molletjes" op het forum...

toppie van Alsonso.. een thuiswedstrijd winnen is altijd super.
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

boerke04 schreef:........en bepaalde trekken van Alonso vond ik dat loopje vandaag wel komisch :mrgreen: .
Dit moest volgens mij King Kong voorstellen (of in ieder geval een aap :mrgreen: ),.....maar het was tevens het enige amusante moment van het hele gebeuren, dat verder zeer, zeer zeer slaapverwekkend was..
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Afbeelding

ralf is natuurlijk weer de enige die Trulli niet voorbij komt :worshippy:

Sjongejongejonge, wat kunnen McLaren-fans mauwen zeg als ze een paar jaartjes zonder titel of aansprekende resultaten moeten doen...

Moet er niet aan denken dat ze straks ook 21 jaar droog staan, dat zal me een gezever geven :!:

:eh:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Die flexi-vleugels waar al die andere teams zo over zeuren tegen Ferrari blijken ze zelf ook allemaal te hebben ja.

Ik zag vandaag een heel lang on-board shot van Fissichella waarbij je duidelijk een paar centimeter beweging kon zien in de wing bij lage en hoge snelheden. Dus, weg met de voorvleugel dan maar?
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
boerke04

Bericht door boerke04 »

zipperscales schreef:Die flexi-vleugels waar al die andere teams zo over zeuren tegen Ferrari blijken ze zelf ook allemaal te hebben ja.

Ik zag vandaag een heel lang on-board shot van Fissichella waarbij je duidelijk een paar centimeter beweging kon zien in de wing bij lage en hoge snelheden. Dus, weg met de voorvleugel dan maar?
Zo lang ze niet doorbuigen met 50 kilo druk is er niets aan 't handje.
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Jolly Club schreef:Sjongejongejonge, wat kunnen McLaren-fans mauwen zeg als ze een paar jaartjes zonder titel of aansprekende resultaten moeten doen...
Hoho, Zelfs als Ferrari wint zitten ze te mauwen, als McLaren fan zoek ik eerst de schuld bij onszelf. Maar Ferrari heeft nu 2x op rij gewonnen en dan nog zitten ze te ouwehoeren dat het allemaal niet eerlijk is en dat bv. het puntensysteem tegen hun was, maar zoals gisteren is het maar beter dat ze het nieuwe systeem hebben, anders had Alonso weer 4 punten teruggepakt i.p.v. 2.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik heb het niet eens over die puntentelling, maar meer over het feit dat we continu moeten lezen dat de FIA de regels alleen maar aanpast om Ferrari te helpen, zelfs al waren de regels eerst aangepast om de dominantie van Ferrari te temperen, werden ze daarna weer aangepast omdat er iets teveel getemperd was :lol:

Ja, en valentijnsdag is ècht romantisch en Elvis woont in Waarland :nuts:

De beste stuurlui zijn lid van Modelautoforum; als die vijf domme constructeurs nu ééns dit topic zouden lezen in plaats van met Bernie overeen te komen dat ze lekker nog een paar jaar in de F1 blijven.

Waarschijnlijk blijven ze meedoen op voorwaarde dat ze altijd en overal Ferrari voor moeten laten, de ultieme teamorder zeg maar :twisted:

En daar komt nog eens bij dat Ferrari inmiddels anderhalf jaar onder de maat presteert, dus waar blijft dat voordeel dan :?:

Renault is het enige team dat het gelukt is de hegemonie van Ferrari te doorbreken, net zoals Ferrari het enige team is geweest dat vanaf 1999 McLaren Mercedes onderuit wist te halen.

En als je het dan toch over McLaren hebt, misschien had Meneer Dennis destijds niet koste wat het kost Adrian Newey bij zich moeten houden toen die naar Jaguar wilde vertrekken. Hoe kun je van iemand verwachten dat ie een superauto maakt, terwijl niet de sport maar een grote zak geld doorslaggevend was om niet te vertrekken :think:

En wat die puntentelling betreft: Die is ook belabberd !

Als je klaagt over laffe saaie wedstrijden, en weinig spektakel op de baan, dan moet je vooral het verschil tussen een overwinning en een tweede plaats zo klein maken. Een coureur die een wedstrijd uitvalt, heeft minimaal vijf overwinningen nodig (met directe concurrent op tweede plaats) om de opgelopen achterstand weer in te lopen.

Ik kan mij voorstellen dat Alonso denkt: "Spanje wil ik wel winnen en Imola...ach forget Imola...die had ik vorig jaar al..." :think:

Heb GP Spanje gelukkig niet gezien...las dat de God of Overtaking na vier plekken in de eerste ronde (over tien jaar als ie onverhoopt niet meer leeft moeten we dat rondje Spanje uit 2006 niet vergeten :thump_up: ) ook geen meter meer vooruit kwam en Schumacher pakte Fisico....in de pits :shifty: poeh poeh

In het WRC zie je momenteel precies hetzelfde, Loeb hoeft alleen maar blijven rijden, de enige serieuze concurrent heeft teveel technisch malheur en de rest van de concu...deelnemers heeft noch het materiaal of noch het talent.

De huidige puntentelling is slecht voor de competitie en stimuleert het 'tweedeplaatsisookleuk-denken'

Nu Raikkonen bij Mclaren heeft afgedaan (stijlvol trouwens om via de pers te communiceren :thump_up: ) ben ik benieuwd of ze vandaag weer zo fier op JPM zijn in de krant :whistle:

Afbeelding

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ach het zal dus nooiet goed komen tussen de ferrari (schumacher)fans en de rest van de formule 1 fans ,dat is zeker en vast :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Weer een ouderwets saaie race.
Mijn zwager keek mee en is halverwege in slaapgevallen.

Ik voel er toch steeds meer voor om vleugels te verbieden, trommelremmen te monteren en een 5.0 V12 in de auto te lepelen... :mrgreen:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

rsh_scuderia schreef:Ik voel er toch steeds meer voor om vleugels te verbieden, trommelremmen te monteren en een 5.0 V12 in de auto te lepelen... :mrgreen:
Ik voel er steeds meer voor om de GP2 om Zondagmiddag 14:00 uit te zenden :mrgreen:
fish88

Bericht door fish88 »

Markopolo schreef:[..]

Ik voel er steeds meer voor om de GP2 om Zondagmiddag 14:00 uit te zenden :mrgreen:
Die was ook slaapverkwekkend deze keer
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
360spider

Bericht door 360spider »

Normaal moet ik zondagmiddag voetballen dus kan ik geen formule 1 kijken, maar seizoen is afgelopen dus ik helemaal blij kan formule 1 kijken....

Krijg je zon bout race...... :| :cry:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Waar ik me aan heb lopen ergeren waren de loszittende handjes van Alonso.
Als mijnheer het rechte stuk opdraaide, en een achterblijver ging de eerste bocht in begon hij al driftig te zwaaien.

Wees een vent en haal die langzamere deelnemer gewoon in. :snooty:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

rsh_scuderia schreef:Waar ik me aan heb lopen ergeren waren de loszittende handjes van Alonso.
Als mijnheer het rechte stuk opdraaide, en een achterblijver ging de eerste bocht in begon hij al driftig te zwaaien.

Wees een vent en haal die langzamere deelnemer gewoon in. :snooty:
inderdaad het is niet de eerste keer dat hij dat doet,zelfs als ze nog ver voor hem uit rijden durft hij het ook doen . :thump_down: slecht puntje voor fernando
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos

Bericht door Jos »

hehe dat noemt men temperament denk ik. Vaak erg overdreven inderdaad hoe hij reageert, maar ik vind het nog altijd mooier dan iemand die geen emotie toont
Gesloten