Als een partij plaatjes van Google onder elkaar zetten al inhoudt dat je een kenner bent, zal het je misschien verbazen hoeveel genieën er op dit forum rondlopen!Martini Racing schreef:(Valt het op dat ik een kenner ben?)

Als een partij plaatjes van Google onder elkaar zetten al inhoudt dat je een kenner bent, zal het je misschien verbazen hoeveel genieën er op dit forum rondlopen!Martini Racing schreef:(Valt het op dat ik een kenner ben?)
Ik zoek al een paar jaar een 1300 spider als eerste auto.Jolly Club schreef: Als een partij plaatjes van Google onder elkaar zetten al inhoudt dat je een kenner bent, zal het je misschien verbazen hoeveel genieën er op dit forum rondlopen!
Ik zag hem gister dan ook op ebay, maar ik wacht op de beide gele dat is de leukste set want de station is er dan weer in rood in deze uitvoering. Blijft trouwens vaag met die twee soorten wielen, maar het is nu wel wat duidelijker denk ik. De zwarte sedan is er in twee uitvoeringen, met 6 spaaks-antraciet en beige interieur (die stond nu op ebay) en met vijf spaaks zilver en zwart interieur. Zoiets zal dan ook wel bij de station gebeuren alleen is die dan rood. Van de beide gele verwacht ik alleen een zwart binneste en deze hebben standaard antraciet 5-spaaks. Aardig wat keus dus!borbase schreef:de volvo 850 is gereleasd de zwarte sedan uitvoering
nou ik hoop dat deze ook in de station komt en dan nog de twr uitvoering daaar zou ik heel blij mee zijnMr. Dj M. schreef:Ik zag hem gister dan ook op ebay, maar ik wacht op de beide gele dat is de leukste set want de station is er dan weer in rood in deze uitvoering. De gele zullen de vijfspaaks zijn denk ik, maar blijft jammer die de de antraciete laag niet hebben wat volgens mij toch standaard was....borbase schreef:de volvo 850 is gereleasd de zwarte sedan uitvoering
Tom Walkinshaw RacingMr. Dj M. schreef:Even m'n post ge-edit, want ik dacht al dat ik ff wat miste, maar wat is de TWR?
De 6-spaaks velgen hebben 7 spakenMr. Dj M. schreef:Ik zag hem gister dan ook op ebay, maar ik wacht op de beide gele dat is de leukste set want de station is er dan weer in rood in deze uitvoering. Blijft trouwens vaag met die twee soorten wielen, maar het is nu wel wat duidelijker denk ik. De zwarte sedan is er in twee uitvoeringen, met 6 spaaks-antraciet en beige interieur (die stond nu op ebay) en met vijf spaaks zilver en zwart interieur. Zoiets zal dan ook wel bij de station gebeuren alleen is die dan rood. Van de beide gele verwacht ik alleen een zwart binneste en deze hebben standaard antraciet 5-spaaks. Aardig wat keus dus!borbase schreef:de volvo 850 is gereleasd de zwarte sedan uitvoering
Zijn het niet 2 verschillende modellen? Ik zie op het kenteken staan i2002 bij de één en 2002 Tii op de andere.Ricardo schreef:Autoart gooit dit soort dingen soms ook nog wel eens om tijdens de productie. Ik kan me namelijk een zwarte BMW 2002 Tii herinneren die eerst met de ene velg uitgebracht is en daarna met een andere velg uitgebracht werd.
http://www.quintezzence.com/catalog/images/70503a2.jpg
http://www.allanmodel.com/bmw2002l.JPG
Mr. Dj M. schreef:Ricardo, dat zijn twee verschilde versies van de 2002, de ene is de L de ander de Tii als ik op de bordjes kijkmaar er wordt nog wel eens wat veranderd. Dan denk ik bijvoorbeeld aan de 2001 Impreza WRX STI wagon, ooit eens een vergelijkende shoot gedaan en op autoweek geplaatst. Verschilt in opdruk op de kofferbak en nog wat andere dingen hebben een andere kleur, zoals ventilatieroosters die wel of geen zilvere ring hebben.
Klopt AutoWolf, maar vergeet niet te lezenRicardo schreef:Alleen klopen die bordje weer niet helemaal met de dozen
![]()