Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Erg mooie Norev, staat hoog op mijn verlanglijstje. Wat dat betreft vind ik Norev voor de Lambo-verzamelaar echt een aanwinst. Ze concentreren zich vooral op modellen die AutoArt en Kyosho (vooralsnog?) 'links' laten liggen.
Die Countach LP400S is ook een heel mooie. Lambodiecast, zijn er nu eigenlijk nog (subtiele) uiterlijke verschillen tussen de LP400s en de LP500? Of zit het 'm alleen in de motor?
Alle drie de modellen zien er heel erg mooi uit, vooral die Murcielago ziet er heel spectaculair uit!
"Brengt de ochtend avondrood, dan heeft er iemand met je klok gekloot".
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
Geen AA kwaliteit de Norev, maar wel een heel dikke versie van de Gallardo!
De Countach is voor 1:24 wel erg mooi en met boek natuurlijk erg leuk! De Hongwell Murcialgo, ja heel dik en zeker met z'n broer een gave set
Mooie aanwinsten, hoewel ik 't wel met je eens ben dat Norev 't wat betreft de velgen (zoals ze wel vaker doen) laat afweten. Erg jammer, want verder is 't een prima model .
Weer gave foto's van een mooi model! maar nu weet ik waarom ik de witte eerder prefereerde, de oranje knipperlichten in combinatie met deze wielen, dat kan gewoon niet!
ik verwacht ook nog de zwarte en witte in ieder geval zéér knappe foto's man
Mr. Dj M. schreef:Weer gave foto's van een mooi model! maar nu weet ik waarom ik de witte eerder prefereerde, de oranje knipperlichten in combinatie met deze wielen, dat kan gewoon niet!
daarin geef ik je wel gelijk in hoor... op de SL zijn het wite knipperlichten dat oogt veel mooier de wielen zijn veel mooier 'IRL' dan je ze op foto ziet