Ik dacht het ook dat Hommerson een Nederlander is.
Ga proberen van vanavond nog enkele foto's te maken om jullie te tonen dat ik jullie niets wijs maak

De Belgische vlag mag blijvenRedem00 schreef:Terug sturen naar BBR en een NL vlaggetje laten plaatsen ipv de Belgische vlag.
Ferrari10flrb schreef: Is 2e fout in korte tijd van BBR. Ontdekte onlangs op het 1/43 model van de 458 AF Corse LM winnaar 2012 dat de BBR strepen op het dak heeft. Terwijl de 1:1 dit niet heeft wel. Wel de 2011 auto............
Naar mijn mening heeft de auto tijdens de race geen strepen op het dak gehad, de originele auto heeft Fisichella op woensdag in de prak gereden. En men heeft toen uit Italie een chassis gehaald. Als je Googled zie je idd de auto met en zonder strepen op het dak. De 2011 en 2012 lijken behoorlijk op elkaar.mark137 schreef:Ferrari10flrb schreef: Is 2e fout in korte tijd van BBR. Ontdekte onlangs op het 1/43 model van de 458 AF Corse LM winnaar 2012 dat de BBR strepen op het dak heeft. Terwijl de 1:1 dit niet heeft wel. Wel de 2011 auto............
Weet je datt zeker?
Volgens mij zitten er wel strepen op het dak.(zie link)
http://www.afcorse.it/english/N252_24H_ ... ctory.html