Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Helaas bracer, je moet aan kunnen tonen dan aan wie je hem door hebt verkocht....Maar ik zou toch eventjes afwachten of ze je nog er op aan spreken en als dat niet het geval is de wagen houden... Maar de Jota is een mooie wagen hoor Maarten
En wat betreft de EVO: ik zou hem gewoon houden. Zolang niemand erover zeurt is hij mooi voor jezelf. Maar ik denk dat je dat zelf moet beslissen. Als je je achteraf schuldig gaat voelen, als je hem tussen de rest ziet staan is dat ook niet prettig.
Ja, die Jota is echt gaaf. Ik heb zelf de Muira SV van Autoart, die ook echt super mooi is. Weet trouwens iemand wanneer de SV van Kyosho uitkomt? Wat betreft de Lancer, als het je niet lekker zit zou ik toch maar weer proberen contact op te nemen, anders verkopen voor een leuk bedrag
Die Lambo is echt prachtig en dat geinige vleugeltje middenop. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik die 2e wagen zou houden en hem op een ander adres van me zou zetten, waar ik ook vaak kom. b.v. een vakantiehuisje of caravan, dat is dubbel genieten.
vaak zit je met de twijfel als je wat besteld of het wel goed zal verlopen, want fout kan het altijd gaan, nu heb je dus 2 voor de prijs van 1, ik zou het dan wel weten, die verdwijnt gewoon mijn vitrinne in
1:18 24/7 schreef:Erg mooi die Jota, zeker voor die prijs, hoe krijg je het toch voor elkaar!
Vanaf nu is mijn doel in het leven om ooit nog eens minder voor een modelauto te betalen dan Maarten!
Die Jota houd ik al enkele maanden vanuit een ooghoek in de gaten en steeds zie ik ze voor 50/60 euro gaan...
Hmm, nu pik je ook al mn doelstelling! niet dat ik binnenkort verwacht daaraan te kunnen voldoen. Maareh, hoe meer je koopt hoe meer kans op een mazzeltje he
eerlijk gezegd zou ik hem ook houden maar als je met een schuldgevoel zit zou ik even contact opnemen. Lijkt me trouwens wel sterk dat ze daar moeilijk over gaan doen, als het nu een handelaar in modelauto's was das een ander verhaal maar zo'n massabedrijf?
Even terugkomend op mijn eerdere post. De Mitsubishi heb ik nu twee maanden geleden gekocht en ik houd hem gewoon. De fout zie ik als ´eigen schuld´ en ik denk niet dat ik er nog ooit iets van hoor.
Ten tweede twee nieuwe aanwinsten van de beurs in Houten.
de BMW Z8 van Autort in de james Bond uitvoering. De enige 007 auto van Autoart die nog te betalen is.
De tweede auto is een Shelby GT350 van Lane exact detail. Het is niet het best gedetailleerde model dat ik heb maar het model sprak me toch erg aan.
Zeer mooie aanwinsten moet ik zeggen. Ook super om te horen dat de andere bond auto's een beetje in waarde stijgen heb ze namelijk allemaal in de vitrine staan