Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo schreef:Zeer leuke aanwinsten. Je Siku verzameling wordt straks groter dan mijne (deze twee heb ik namelijk ook )
Heb je foto's?
Dan zal ik eerst onder het bed (ruimtegebrek) moeten om dat weer naar boven te halen. Heb nog wel een paar foto's van mijn uitgestalde sike verzameling. Geen beste kwaliteit helaas (paar jaar geleden was de digitale foto nog niet zo best )
Zodra als ik er weer ruimte voor heb worden ze vast wel weer uitgestald
wagentjes van Siku, Porsche, Ford GT en Cabrio golf, geruild voor een tijdschrift van Modelauto. Wat heb je toch aardige mensen! Ik had er maar 1 verwacht en kreeg er 3!
Ricardo schreef:Zeer leuke aanwinsten. Je Siku verzameling wordt straks groter dan mijne (deze twee heb ik namelijk ook )
Heb je foto's?
Dan zal ik eerst onder het bed (ruimtegebrek) moeten om dat weer naar boven te halen. Heb nog wel een paar foto's van mijn uitgestalde sike verzameling. Geen beste kwaliteit helaas (paar jaar geleden was de digitale foto nog niet zo best )
Zodra als ik er weer ruimte voor heb worden ze vast wel weer uitgestald
Heb van mijn personenauto's helaas geen foto
Ik was te vroeg
amaai ricardo dat is een toffe verzameling zeg Zeer handig ook wijnkistjes
Het hielp enorm toen ik er de onderplaatjes afhaaldee, dat was altijd al een doorn in mijn oog. Nu kan ik alle F1 op een plank neer zetten in 3 rijen dik. Indrukwekkend gezicht hoor!
Peter Parker schreef:Het hielp enorm toen ik er de onderplaatjes afhaaldee, dat was altijd al een doorn in mijn oog. Nu kan ik alle F1 op een plank neer zetten in 3 rijen dik. Indrukwekkend gezicht hoor!
geloof je best hoor peter ,en mj wat zegt die daar van